אלאנדו טאקר. חתם אצל האדומים
אלאנדו טאקר. חתם אצל האדומיםצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

הפועל ת"א ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה והודיעה היום (חמישי) על צירופו של אלאנדו טאקר (32, 1.98) ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת.

טאקר הציג יכולת מרשימה בעונה שעברה, והעמיד ממוצעים של 18.5 נקודות ו-5.7 כדורים חוזרים למשחק. הוא קלע מספר דו ספרתי של נקודות ב-19 מתוך 20 משחקיו בארץ, דורג שמיני בטבלת מלך הסלים ותשיעי בין שחקני הליגה בנקודות מדד.

לאמריקני עבר ב-NBA, והוא נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2007 על ידי פיניקס. לאחר שלוש שנים ו-51 משחקים בליגה הטובה בעולם, עבר טאקר לאירופה שם שיחק בקבוצות מצמרת היבשת ביניהן לוקומוטיב קובאן, גראן קנאריה הספרדית, אקדמיק סופיה הבולגרית ונאנסי הצרפתית, עד שהגיע לישראל בעונה החולפת.

שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב אמר, "אני בטוח שההחתמה של אלאנדו טאקר תשדרג אותנו משמעותית. מדובר בשחקן שהיה במקומות גדולים בעבר, והוא יביא איתו הרבה ניסיון וחיבור עם הקהל".

יו"ר המועדון רמי כהן הוסיף, "הפועל ת"א ממשיכה להיערך במרץ לקראת העונה הבאה, מתוך מטרה לבנות קבוצה אנרגטית ומוכשרת, ברוחו ובצלמו של המועדון, כך שכל האוהדים שיגיעו לאולמנו הביתי ייהנו מקבוצה טובה ושחקנים המחוברים לקהל ולשאיפות של המועדון".

בנוסף, החתימה הקבוצה גם את קפטן נבחרת העתודה אור לאומי (19, 1.94), שילבש את המדים האדומים בשלוש השנים הקרובות.

לאומי, שמוביל את הנבחרת לקראת אליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך בקיץ בהלסינקי, הוא בוגר נבחרות ישראל ושימש בעבר גם כקפטן נבחרת הנוער. הוא קלע 10 נקודות בממוצע למשחק באליפות אירופה שנערכה לפני שנתיים. בעונה החולפת שיחק באליצור אשקלון ועירוני ר"ג מהליגה הלאומית.