ערן זהבי רוצה להישאר במכבי תל אביב, אבל לא בכל מחיר. כך אומרים מקורבים לשחקן ששבר את שיא הכיבושים בליגת העל שבכדורגל בעונה שהסתיימה זה עתה.

כזכור, השחקן, קפטן המכבים מתל אביב בעונה החולפת, קיבל הצעה חסרת תקדים בכדורגל הישראלי מקבוצת גוואנגז'ו הסינית, זאת בתמורה לחוזה לשנתיים וחצי.

לאחר שנראה היה שהשחקן כבר יעזוב את הצהובים מתל אביב, מחאת אוהדים והצעה גבוהה שקיבל מהקבוצה הישראלית, שאמנם הייתה פחותה בהרבה מזו של הסינים, כבר כמעט שגרמה לו לחתום על חוזה משודרג בקבוצה אותה הוביל לשלוש אליפויות רצופות ותואר סגנית האלופה העונה, כל זאת שעתיים לפני הטיסה של השחקן לאיסטנבול שבטורקיה, בדרך לסין שם אמור לחתום על החוזה.

מחלוקת בין השחקן לתל אביבים בדבר גובה הכיסוי הביטוחי למקרה שהשחקן ייפצע היא שגרמה לשחקן ולסוכנו להמריא לבסוף לטורקיה, כשבסביבת השחקן טענו כי משמעות הדבר הייתה שהחוזה אותו הציעה מכבי היה נמוך בהרבה ממה שהציעו, דבר אותו השחקן סירב לקבל.

בעוד שזהבי וסוכנו, רונן קצב נמצאים בדרכם לסין ואמורים לנחות בזמן הקרוב, בקבוצה הצהובה מתל אביב שוב מנסים לגרום לשחקן לחזור בו מהחלטתו לחתום בקבוצה הסינית.

כעת נראה שכלום עוד לא סגור, כשרק חתימה בקבוצה הסינית תביא סוף לסיפור.