יעקב כ"ץ (כצל'ה)
יעקב כ"ץ (כצל'ה)צילום: ישראל ברדוגו

בדיון המשפטי שהתנהל בפני השופט יורם נעם במשפט נגד מקימי ומנהלי ערוץ 7 ושלושה-עשר משדריו ועובדיו, הפצירה התובעת בשופט: "האם כבודו מודע לעובדה שהנאשם המרכזי בפשעי ערוץ 7, יעקב כץ - כצל'ה, הקים עיתון חדש הנושא את השם 'בשבע'?".

השופט, אשר מספר שנים לפני התמנותו היה כמוה מבכירי מחלקת התביעה בפרקליטות, הגיב כמתנצל ושאל: "מה תרצי שאעשה, הרי אין חוק האוסר להקים עיתון ואינני יכול לעשות דבר". התובעת לא ויתרה וניסתה את כוחה כדי שהשופט יאפשר גם את סגירת העיתון מיד עם הקמתו.

ב"ה 13 שנים חלפו ואנו חוגגים את ניצחוננו ביציאתו לאור של הגיליון ה-700, כאשר עיתוננו בכל הסקרים האחרונים של ה-TGI הינו העיתון השלישי בגודלו בסופי שבוע.

מלחמתו של האדמו"ר הנטורא-קרתאי המפוחד החילוני, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, יחד עם חסידיו - פרקליטיו ושופטיו, נגד חופש הדיבור ונגד אלו שניסו להשמיע קול אחר, יהודי, ציוני, המקשר בין העבר ההווה והעתיד של עמנו ומדינתנו, נחלה ניצחון בקרב וכישלון במלחמה.

ערוץ 7 ובעקבותיו העיתון "בשבע" חוללו מהפכה תודעתית תרבותית ביחס להבנה של העם היושב בציון את זכותנו על ארץ-ישראל ואת עתידנו ככזה הנשען על מורשת ישראל.

אהרון ברק פעל הפוך מהתנהגותו של איש המתיימר לייצג ציבור נאור, ובדיון בבג"ץ ביטל את חוק ערוץ 7, חוק שאפשר לערוץ 7 לשדר מתוככי מדינת ישראל ולא מחוץ למים הטריטוריאליים של המדינה. ביטול החוק גרר את העמדתנו לדין, ואת גזר הדין אשר שלח את ראשי ערוץ 7 לעבודות שירות ואשר השית קנסות כבדים על כל עובדיו ושדריו, קנסות שרק פושעים גדולים נקנסים בהם.

כמובן שלא כך נהגו המשטרה והפרקליטות, שופטים, שרים, ח"כים ועיתונאים ביחסם לאייבי נתן ואונייתו "קול השלום" ששידרה במשך שנים רבות בסמוך לחופי מדינת ישראל. מעולם לא פשטו עליה, מעולם לא תבעו את בעליה, הוא היה אלילם ואהוב נפשם.

הגיליון ה-700 של עיתוננו הוא הביטוי של ניצחון האור היהודי על החושך של מבקשי התרבות המערבית הכושלת, שתוצאותיה ניכרות וידועות.

אין ספק שלעתיד לבוא יחוקק החוק האוסר על שופטי בית המשפט העליון לבטל חוקים שהעם הריבון הדמוקרטי חוקק. חוקים שבוטלו ברגל גסה ע"י בג"ץ כדוגמת חוק ערוץ 7, יחזרו להיות חלק מחוקי מדינת ישראל אשר חוקקו כחוק, ובנוסף לעיתון "בשבע" שבע"ה ימשיך לעשות חיל, גם ערוץ 7 יחזור לשדר.

הכותב הוא יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ערוץ 7, לשעבר יו"ר האיחוד הלאומי