אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

איגוד ישיבות ההסדר והחמ"ד יוזמים לראשונה השנה 'מחנה קיץ' המשלב חוויה לימודית ופעילות חברתית שיתקיים בישיבות כרם ביבנה, מעלה אדומים, מעלות, מצפה רמון ועכו.

מחנות הקיץ יתקיימו בסבב של שני מחזורים, בין התאריכים יח' בתמוז עד א' אב ובין א' אב ועד סוף זמן קיץ בתאריך ט' באב.

המחנות נועדו לאפשר לתיכוניסטים מכיתות ט' עד יא' למלא את הזמן הרב שנוצר בחופש הגדול, בצורה איכותית ומהנה יחד עם חבריהם תוך היכרות עם עולם ישיבות ההסדר על גווניה השונים.

באיגוד ישיבות ההסדר מספרים, כי הם נערכו בתיאום עם החמ"ד לקליטת תלמידים האוהבים תורה הבוחרים לשלב בקיץ גם מפגש מרענן עם בית המדרש לצד מפגשים עם אברכים וראשי הישיבות ופעילות מגוונת בשעות הערב.

"הערכות המקדימה הייתה מדוקדקת וקפדנית הן בהתאמת תכני הלימוד, סידור חברותות ושיעורים בהתאם לרמה הלימודית ותחומי העניין של הנוער שצפוי להגיע מישיבות תיכוניות, לצד אטרקציות ופעילות חברתית עבורם בשעות הערב", מציינים באיגוד.

ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר, מולי יסלזון, ציין "חופש הינו תקופה של יציאה ממסגרת כופה ומגבילה למסגרת של בחירה ויוזמה. לימוד תורה במהלך חופשה בישיבת הסדר, מתוך בחירה, מציב אתגר והזדמנות לחשוף כוחות של תורה ואמונה. אנו פועלים לחיזוק הממשק בין החמ"ד לאיגוד ישיבות ההסדר מתוך רצון לחזק יחדיו את לימוד התורה בקרב בני הנוער".