רגב בתצפית על הגבעה
רגב בתצפית על הגבעהצילום: משפחות גבעה 18

עשרות משפחות שוהות מאז יום שישי בגבעה 18, מול בית משפחת אריאל שבו נרצחה הילדה הלל יפה הי"ד, בדרישה להעלות למקום אתר זמני של עשרה קראוונים.

השרה מירי רגב, ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו, ח"כ מוטי יוגב ושולי מועלם רפאלי מהבית היהודי וח"כ יהודה גליק מהליכוד הגיעו למקום, תמכו וברכו את המשפחות.

יוגב: תשובה ציונית הולמת

ח"כ מוטי יוגב אמר בביקורו, "אנחנו נמצאים פה בגבעה 18 מול הבית של הלל יפה אריאל הי"ד מול קרית ארבע. הגבעה הזאת היא גבעה שנמצאת בתוך הקו הכחול של קרית ארבע בתוכנית בינוי של קרית ארבע, ונמצאות פה משפחות צעירות שמוסרות את נפשן יחד עם ילדיהן, כדי שהמקום הזה שעומד אל מול ביתה של הלל יפה יהפוך לשכונה".

ח"כ עודד פורר הגיע לנחם את משפחת אריאל, שמע על הלל יפה הי"ד, ושמע מהמשפחה את הדרישה לבנות את גבעת 18. לאחר מכן יצא פורר לתצפית ממרפסת המשפחה על הגבעה והבטיח לעזור ולקדם את הבניה.

שרת התרבות מירי רגב הגיעה אף היא לנחם את משפחת אריאל בקריית ארבע, המשפחה דרשה מהשרה לסייע בהמשך הבניה והפיתוח בקריית ארבע, לאחר מכן ראתה השרה את החדר של הלל יפה הי"ד.

בסיום הביקור קיימו השרה וראש מועצת קרית ארבע, מלאכי לוינגר, תצפית מבית משפחת אריאל אל גבעה 18 שם נמצאות כבר עשרות משפחות. השרה אמרה שתסייע ותראה איך ניתן לקדם את העניין בהחלטת ממשלה.

מועלם: בניה וחיזוק ההתיישבות

חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי אמרה בביקורה, "כל ניסיון להזיז אותנו מכאן צריך להתקל בעוד בניה. כבר ביום חמישי התחלנו לדבר על החזרת הביטחון, הוספת עוד ועוד שכונות, אני קוראת לראש הממשלה ולשר הביטחון לחזק את ההתיישבות ולאפשר בעזרת השם את מאות יחידות הדיור שאפשר לבנות במצפה אביחי".

ח"כ יהודה גליק הצטרף כאמור גם הוא לקריאה, לאחר ניחום אבלים בבית המשפחה האבלה.

גליק: הדבר הכי נכון - בניה