השר בנט בבית משפחת אריאל
השר בנט בבית משפחת אריאלצילום: דוברות

שר החינוך נפתלי בנט הגיע היום (שני) לבית משפחת אריאל בקרית ארבע, לניחום אבלים על בתם הלל יפה אריאל הי"ד שנרצחה בידי מחבל בעודה ישנה במיטתה ביום חמישי האחרון.

רינה אריאל, אמה של הלל, ביקשה מהשר לדאוג לטיפול רגשי לחברותיה של הלל בבית הספר: "גם אתה כמוני קודם כל אבא. אדם אחד ביקשתי שיגיע אלינו - שר החינוך. יש לנו שתי בנות לטפל בהן. הבנות למדו בבית ספר קטן שעבר שלושה אירועי טרור. אני קוראת לך היום: יש לנו בנות שצריכות חיזוק. שאיבדו חברה".

"שר החינוך, עזור לנו. יש בנות שיצאו לחופש וצריכות עזרה, הן עברו טראומה. חזקו את הבנות החברות, את הצוות החינוכי. הרבה אחים וחברים שכולים יש בבית הספר הקטן אצלנו", הוסיפה האם וציינה, "הלל שמרה על כל החלשים בכיתה".

השר, שפגש את חברותיה של הלל, אמר להן: "אנחנו נחזק אתכן. עברתן אירוע קשה מאד. נעזור לכן, זו מחויבותנו".

לאחר ביקור הניחומים פנה השר לפגוש את אנשי המועצה ואת הצוות החינוכי של בית הספר בו למדה הלל. השר ביקש מנציגים בכירים במשרד להגיע עימו לפגישת העבודה: חנה שדמי מהשירות הפסיכולוגי הייעוצי, תמיר בן משה מנהל מינהל התכנון והתשתיות, ומנהל מחוז ירושלים מאיר שמעוני.

בתום הפגישה והביקור אמר השר: "אנו בונים תכנית ליווי וסיוע חינוכי לבית הספר ולאנשי המקצוע בקריית ארבע. הבטחתי לצוותים החינוכיים - אני שותף מלא לרצון להתחזק ולהמשיך לחיות, לבנות, לגדול ולחנך בקריית ארבע. חבל שרק בנסיבות נוראיות כאלה עם ישראל נחשף לגבורת החיים היומיומיים של התושבים בקרית ארבע".

"אם נמשיך את דרכה של הלל, דרך הטוב, התום והחסד, מותה לא יהיה לשווא", הבטיח בנט. "הבטחתי לרינה ולעמיחי שנלווה את חברותיה של הלל, ואת הצוות החינוכי יד ביד, ונעשה הכל כדי שילדי קריית ארבע יהיו חזקים, שמחים ואיתנים".