כבוד וגאווה ישראלים. דירוג בתי המלון היוקרתיים הטובים באירופה של ארגון תיירות היוקרה הבינלאומי Luxury Travel Guide (LTG), בחר במלון ריץ-קרלטון הרצליה כזוכה בקטגוריית מלון היוקרה העדכני לשנת 2016.

הדירוג של LTG מבוסס על ציונים שהעניקו משתמשי אתר LTG, שבחנו במשך שנה שלמה מלונות שונים ברחבי היבשת זאת בנוסף למומחים מטעם הארגון שבחנו את העמידה בתנאי הסף הנוקשים של הדירוג בקטגוריות: חדשנות, יזמות, מצוינות בשירות, שימוש בטכנולוגיה, פיתוח קיימות, מיתוג ושיווק ושביעות רצון העובדים.

בנימוקים שהביאו לזכיית ריץ קרלטון הרצליה: ציינו את עיצוב היוקרה העכשווי, את האווירה במלון שתוכננה באופן קפדני ומדויק על מנת להדהד את חולות הזהב שמסביב למלון, את שמי התכלת ואת מי הים התיכון הנשקפים מחלונות הענק במלון,המאפשרים ליהנות מאור השמש וממראה הספינות במרינה הסמוכה.

ב- LTG מסמנים את חופי הים של ישראל כתחליף ראוי לחופי ספרד, איטליה ויוון, שנהפכו בשנים האחרונות לעמוסים מדי עבור הטיילים חובבי היוקרה.

במדריך מציינים כי מלון ריץ-קרלטון הרצליה נמצא במיקום מושלם, במרחק קצר מחיי הלילה השוקקים של תל אביב, אך מדגישים כי האורחים במלון כלל לא צריכים לעזוב את מתחם המלון משום שיש בו כל מה שצריך כדי לענות על צרכיהם, בצורה האיכותית והמפנקת ביותר.

נד קאפרליס, מנכ"ל המלון ציין, "אנו גאים לזכות בפרס יוקרתי זה. הפרס מוקדש לעובדינו אשר מספקים מצוינות בשירות על בסיס יומי עם גאווה ותשוקה רבה,העובדה כי מלון כה צעיר גורף פרסים רבים בזמן כה קצר, היא גאווה גדולה".