אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

צעיר חרדי בן 18 הותקף על ידי נהג אגד בקו 959 שעשה את דרכו מירושלים לטבריה בליל חמישי האחרון.

לדברי הצעיר, אוראל פינץ' תושב נתיבות, התקרית החלה כשהוא ושני חברים השמיעו מוזיקה ברמקול. בסרטון המתעד חלק מהמקרה נראה הנהג מנסה להכות את הצעיר ורודף אחריו בתחנה המרכזית בטבריה.

"לאורך כל הנסיעה האזנו להנאתנו למוזיקה ברמקול שהבאתי מהבית. המוזיקה הייתה בטון מאוד נמוך ובקושי היו נוסעים חוץ מאתנו", צוטט פינץ' באתר וואלה. "נהג האוטובוס עצר במפתיע בצד הדרך, קם לכיווני, תקף אותי וניסה לקחת לי את הרמקול. רק אחרי שהזהרתי אותו שאתקשר להתלונן עליו במשטרה הוא הפסיק".

לדברי פינץ', העימות עם הנהג התחדש כשהגיעו לתחנה המרכזית בטבריה. "כשירדנו מהאוטובוס הוא קילל אותי ואת חברי, אז כבר לא הצלחתי להבליג וסיננתי את המילים 'אימא שלך'. אז הנהג איבד את הצפון, הכה אותי והחל לרדוף אחריי. גם כשבאנו לצאת מהתחנה והנהג כבר היה על האוטובוס שלו, הוא ירד ממנו, הרים אבן ואיים שישליך עלינו".

הוא הוסיף כי "בסיום המקרה התקשרנו למשטרה. נציגה שלהם אמרה לי שאגש לתחנת המשטרה הקרובה ואגיש תלונה, אני מתכוון לעשות את זה בקרוב".

דובר אגד מסר בתגובה: "מבלי לדעת מה הרקע למה שנראה בסרטון, אין ספק שמדובר באירוע חמור וחריג ביותר. מוצע למותקף להגיש תלונה למשטרה כדי שזו תוכל לבדוק ולחקור או לחילופין להגיש תלונה לחברת אגד כדי שהיא תוכל להפעיל את אמצעי האכיפה לבירור הנושא.

''בכל מקרה אגד לא מוכנה תהיה להשלים עם תופעות חריגות וחמורות מעין אלה הנראות בסרטון. עד לשעה זאת לא הוגשה כל תלונה מצד המותקף לאגד או לחילופין למשטרה".