חגי בדש. ינהל את מכבי תל אביב
חגי בדש. ינהל את מכבי תל אביבצילום: באדיבות מכבי ת"א

תוספת ניהולית משמעותית למכבי תל אביב בכדורסל. המנכ"ל היוצא של בית ההשקעות 'פסגות' חגי בדש, יכהן כמנכ"ל ויוביל יחד עם המשנה למנכ"ל אלי דריקס את הצוות הניהולי של המועדון.

בדש, מנהל מוערך במגזר העסקי, צפוי להוביל את היערכות המועדון לשינויים והאתגרים הצפויים ביורוליג יחד עם בעלי המניות, הנהלת הקבוצה והדרג המקצועי. במקביל יעסוק בדש בפעילות עסקית פרטית.

ממכבי תל אביב נמסר כי "הבחירה נעשתה על דעת בעלי המניות, אשר בחרו בבדש כדי לבצע תוכנית היערכות אסטרטגית רב שנתית יחד עם הדרג המקצועי והניהולי הקיים. זאת, לאור השינויים הצפויים בזירה האירופאת בכל הנוגע ליורוליג במתכונתו החדשה ואתגרי המועדון לשנים הקרובות".

נמסר כי אלי דריקס, כמשנה למנכ"ל, ימשיך לטפל בתחומי המכירות, השיווק והפעילות היום-יומית של המועדון. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב הצוות הניהולי והמקצועי.

בדש, מנהל מוערך ומנוסה במגזר העסקי, הודיע לפני מספר חודשים כי לאחר 16 שנים בחברה ו-4 שנות כהונה, הוא פורש מתפקידו כמנכ"ל פסגות, בית ההשקעות הגדול בישראל - ויוצא לדרך חדשה.

תחת ניהולו הציג בית ההשקעות המוביל תוצאות שיא הן בהכנסות והן ברמת היעילות והרווחיות. הוא צפוי להיכנס לתפקידו כמנכ"ל מכבי פוקס תל-אביב בחודשים הקרובים.

מעניין לציין כי חגי בדש שיחק בעברו ככדורסלן במכבי ר"ג ואף היה קפטן נבחרת הקדטים של ישראל. הוא חובב ספורט בכלל וכדורסל בפרט - וכאוהד מושבע של מכבי תל-אביב הוא הגיע למספר רב של משחקים בליגה הישראלית וביורוליג.

בדש עצמו אמר לאחר המינוי, ""ברצוני להודות לבעלי המניות על המינוי, שהוא מבחינתי סוג של סגירת מעגל מרגשת. כשחקן כדורסל מגיל צעיר וכאוהד מכבי תל-אביב, אין טבעי מכך שאתרום מניסיוני הניהולי והעסקי להצלחתה של הקבוצה אותה אני מלווה לאורך השנים".

"מכבי תל-אביב תמיד הייתה בעיני מודל למצוינות - לא רק בספורט, אלא בכלל. אני רואה לנגד עיני אתגר מקצועי ואישי בניהול המועדון והובלתו לצד בעלי המניות, ההנהלה והדרג המקצועי בהיערכות האסטרטגית ליורוליג במתכונתו החדשה. מעבר לכך, אני רואה חשיבות רבה בהמשך חיזוק הקשר רב השנים עם אוהדי המועדון, המהווים מרכיב מהותי בהצלחת הקבוצה בעבר והינם המפתח להצלחותיה בעתיד", הוסיף בדש.

אלי דריקס בירך את המנכ"ל החדש ואמר, "חגי מוכר לי היטב שנים רבות, ואני שמח על הצטרפותו לצוות הניהולי. אין לי ספק שכישוריו יסייעו משמעותית בהשגת האתגרים הצפויים לנו בשנים הקרובות".

יו"ר המועדון, עו"ד שמעון מזרחי סיכם, "המינוי מבוצע במסגרת התכנון הרב שנתי, בהתאם לתכנית האסטרטגית של המועדון בראשותם של אלי וחגי. מדובר במינוי רב משמעות, שאדם כחגי הנחשב לאחד המובילים במשק הישראלי, אוהב ספורט בכלל וכדורסל בפרט - מקבל על עצמו תפקיד חשוב זה. בטוחני שהוא יידע להתמודד מול האתגרים החדשים הנכונים לנו ושהוא ימשיך להוביל את המועדון בדרכו המפוארת קדימה. אני מקדם את המינוי בגאווה ובעונג ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".