מכחיש. כחלון
מכחיש. כחלוןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשכת שר האוצר, משה כחלון, פרסמה בצהריים (שלישי) הודעת הכחשה בעקבות הדיווחים על סבב תיקים צפוי במפלגת "כולנו" בראשה הוא עומד.

"בניגוד לפרסומים בתקשורת, ראש הממשלה ושר האוצר לא סיכמו על כל שינוי בתיקים בהם מחזיקה מפלגת כולנו", נאמר בהודעת הלשכה.

בהודעה מודגש, "בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצוינים. את פירות שיתוף הפעולה בין השניים ניתן לראות בתוצאותיה של תכנית 'מחיר למשתכן' ותכניות נוספות אותם מובילים השניים יחד".

"שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט", הוסיפו בלשכה.

נציין כי על פי הפרסומים בתקשורת נפגשו נתניהו וכחלון במוצ"ש האחרון וסיכמו כי מפלגת כולנו תקבל תיק כלכלה מוקטן, במקום תיק הגנת הסביבה שהוחזק על ידי השר אבי גבאי שהתפטר.

חלק התעסוקה של משרד הכלכלה יועבר לידיו של שר הרווחה חיים כץ, אשר קיבל הבטחה לכך שמשרדו יחזור להיות "משרד העבודה והרווחה", כפי שהיה בעבר הרחוק.

את תיק הכלכלה המוקטן אמור על פי הדיווחים לקבל השר גלנט, ואילו תיק השיכון צפוי להימסר לח"כ אלי כהן. אפשרות נוספת שעלתה היא שתיק השיכון ימסר לאביגדור יצחקי, ראש מטה הדיור במשרד האוצר.