מינוי הרב אייל קרים לתפקיד הרב הצבאי הראשי שהוביל לפרסום ועיוות דברים שאמר הסעיר את אולפן הפטריוטים וחברי הפאנל הרימו קולם אחד על השני.

"מה שהכי חמור בפרשה הזו זה שאחרי שבידיעות הבינו שהם טעו, הם רק לא התנצלו", אמר איתן זליגר.

העיתונאית ליאת רון בחרה להתייחס לאמירות נוספות של הרב קרים שצוטטו, "תפרש לי בבקשה את דבריו של הרב על הומוסקסואלים, ותן לי פרשנות על כך שרב צבאי לעתיד מעדיף צו הלכה על פקודה", אמרה ונקטעה על ידי חברי הפאנל שסתרו את טענותיה.

אך היא המשיכה בדבריה ואמרה, "אתם חושבים שהחילונים זה ערימה של מטומטמים שאתם צריכים להסביר להם מה אומרים הרבנים. אתם מחזיקים מאיתנו בורים ועמי ארצות, עגלות ריקות, ותפסיקו אנחנו יודעים קרוא וכתוב, אנחנו מבינים מה הם אומרים ותפסיקו לעשות לנו פרשנות על כל דבר טמטום שאיזה רב אומר".

המנחה אראל סג"ל וזליגר ענו לה כי החילונים אכן בורים ועמי ארצות.

חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי חלקה על רון ואמרה, "בואי נתעלם מהקלות הבלתי נסבלת ומהמעשה המכוער של הטעיית הציבור שעשו ידיעות עם הכותרות הללו. זה רב מה ציפיתן שהוא יעודד גיוס נשים? לא תמצאי רב שיעודד גיוס נשים". הדברים הללו גרמו לרון לטעון שיש לסגור את הרבנות הצבאית, "למה אני צריכה לממן רב צבאי?".

"הרב קרים היה מפקד סיירת צנחנים והוא לוחם שחזר לצבא אחרי ההתנתקות. כי הצבא דאג שהצעירים שלנו לא מוכנים להיות בשר התותחים, אז הביאו קצינים צבא רבנים".

עו"ד ארי שמאי שסגר את הדיון בחר לתקוף את הנושא מכיוון אחר, "אף אחד לא מתייחס לזה שהוא אמר שמחבל פצוע צריך להרוג וזה חמור הרבה יותר".