בנצי גופשטיין
בנצי גופשטייןצילום: אלירן אהרון

ח"כ מיכל רוזין (מרצ), יו"ר שותפה בשדולה הגאה בכנסת, פנתה הערב לשר לביטחון הפנים בעקבות דבריו של מנהיג ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, נגד הקהילה הגאה וכוונתו להפגין עם פעילי להב"ה נגד המצעד בירושלים.

גופשטיין כתב בפייסבוק, "ביום חמישי הקרוב בשעה 17:00 בגן הפעמון בירושלים, נערך לעצור את מצעד הגאווה, בו יופיעו כל הסחי והמאוס של החברה, תחתית החבית של המין האנושי, שכל מטרתם להפיץ את הזוהמה שלהם ולטנף את אווירה של עיר הקודש. אין צורך להכביר במילים על המיאוס שבאותם אנשים".

ח"כ רוזין פנתה לארדן, "היות שיש בדברים משום איום מרומז על הצועדים במצעד הגאווה בירושלים; והיות שרק בשנה שעברה, במחדל משטרתי טראגי, נרצחה במצעד בירושלים שירה בנקי ז"ל ונפצעו צועדים נוספים; אבקשך לפעול בכל דרך אפשרית להבטחת ביטחונם האישי של הצועדים ומניעת כל פעילות שעלולה לפגוע בשלום הציבור או בזכותו להפגין".

במקביל, ארגון ''הבית הפתוח'' הגיש תלונה במשטרת ירושלים נגד בנצי גופשטיין.

בתגובה לתלונה מסר יו"ר להב"ה כי הוא "שמח ללמד את השמאלנים את ערכי הדמוקרטיה. מדהים שדווקא אלה המציגים עצמם כליברלים וכנאורים וטוענים כל היום בשם זכויות האזרח וחופש הביטוי מבקשים לסתום לי את הפה ומנהלים ציד מכשפות כנגד כל מי שחושב שמדובר במצעד מתועב.

"אמשיך לומר את דעותי שהן דעות התורה ואקיים מחאה נגד הפגיעה בצביון היהודי של ירושלים והרצון של חבורת פרובוקטורים להבעיר את העיר. חמור מאוד שהמשטרה מאפשרת את קיום המצעד הפוגע ברגשות התושבים בירושלים. יש להצטער שהצועדים פוגעים במרקם החיים העדין", כך גופשטיין.