בן שהר ובוזגלו. חבר חדש לחוד ההתקפה
בן שהר ובוזגלו. חבר חדש לחוד ההתקפהצילום: פלאש 90

מאמינים. האלופה מבירת הנגב, הפועל באר שבע עושה היום (ראשון) צעד גדול בחיזוק הקבוצה כשהודיעו על החתמתו של החלוץ הברזילאי, לוסיו מריניאו על חוזה לשלוש העונות הקרובות.

החתמה זו של לוסיו בבאר שבע מעוררת עניין רב בקרב אוהדי האדומים, כשזה נחשב בעבר לאחד מהכישרונות הגדולים בעולם כשהבקיע במהלך עונה אחת 40 שערים והושווה לחלוץ ברצלונה כיום, ניימאר הברזילאי.

האדומים מבאר שבע שישחקו בהמשך השבוע מול שריף טריספול המולדבית במשחק הגומלין של הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, לא יוכלו לשתף את החלוץ הברזילאי המבטיח כבר במשחק הקרוב באירופה מאחר שאירחה את מועד הרישום, אך שם מקווים ומאמינים כי יצליחו לעבור את המשוכה המולדבית, על אף התוצאה הרעה (2:3 במשחק שהתקיים בשבוע שעבר בבאר שבע, נ"ו), ובמשחק בסיבוב הבא מול אולימפיאקוס היוונית ככל הנראה, אם יגיעו לשם, עשוי החלוץ כבר לקחת חלק.

בעונה האחרונה שיחק לוסיו הברזילאי בן ה-27 ומי שמתנשא לגובה של 1.88 בקבוצת CRB בברזיל, כשעיקר תכונותיו הן משחק עם הגב אל השער, משחק ראש וכן סיומת גבוהה בתוך רחבת היריב.

יחד עם אליניב ברדה, בן שהר, מאור בוזגלו ואנתוני וואקמה, עשוי לוסיו להרכיב את אחת מהתקפות הטובות ביותר בכדורגל הישראלי בעונה הקרובה, כזו שכל קבוצה הייתה רוצה.