מלכודת התדמית
מלכודת התדמיתעטיפת הסינגל

"שנים שאני נס ממלכודות תדמית..." כך מתחיל הטקסט המופלא שכתב על עצמו מאיר אריאל ז"ל. המילים הללו זוכות לראשונה ללחן ע"י יוני גנוט ששיתף פעולה עם מאיר אריאל בחייו, ואף הלחין את השיר "באתי אלייך" שיצא באלבום "שתיקת האדמה" של בין השמשות.

כעת לקראת יום השנה ה17 ללכתו של מאיר אריאל יוצא השיר בהפקה מוזיקלית של שמוליק דניאל.

יוני כותב על הקשר עם מאיר: "עוד לפני השיתוף הפעולה המוזיקלי, זכיתי לשתף פעולה עם מאיר אריאל ז"ל בתחום של קירוב לבבות ולימוד תורה, דרך פרויקט שנקרא "פאב-מדרש" מקום ללימוד ובילוי משותף של דתיים וחילוניים בתל אביב.. בזמנו נפגשנו אצל מאיר בפרדס חנה ותכננו לעשות ערב חודשי קבוע בהנחייתו, אבל אז הוא נפטר בפתאומיות.

הקשר עם משפחת אריאל נשמר והם הזמינו אותי לבוא לחפש טקסטים להלחנה ... הגעתי וצילמתי לי כמה טקסטים שדיברו אלי. ל"מלכודת התדמית" מיד התחברתי. גם אני מרגיש את הצורך לברוח מ"תוויות והגדרות" שחוסמות מגע ישיר עם אנשים ועם החיים עצמם. הלחנתי את השיר ואף שרתי אותו פעם בתחילת המופע לזכרו של מאיר בקיסריה. עכשיו זכיתי סוף סוף להקליט ולהוציא אותו לאור. "

בימים אלו מסיים יוני גנוט את העבודה על האלבום השני עם המפיק המוזיקלי שמוליק דניאל. האלבום שיקרא "דבר אלי באדמית" צפוי לצאת בחודשים הקרובים.