מקווה
מקווהצילום: Uri Lenz/FLASH90

הרב יצחק שטיינברג מדבר בהתרגשות על ארבע שנות עבודה שנותנות את אותותיהן וניכר בקולו הנרגש שההשקעה המרובה מניבה את פירותיה.

לא לחינם הוא בוחר לשתף אותנו במיל מיוחד שקיבל מאישה מסורתית, בו הודתה בפניו כי בלי התוכנה שפיתח הרב, היא לא הייתה שומרת טהרת המשפחה.

כל מקום בעולם, כל אישה יהודיה

האפליקציה הייחודית 'הבית שלך' נועדה לסייע בשימור טהרת המשפחה ולהפוך את המידע לזמין ומהיר. למעשה כל אישה, בכל מקום בעולם, יכולה להגדיר לעצמה את השיטה ההלכתית עליה היא נסמכת ולקבל תמיכה מלאה, בעברית ובאנגלית על מועדים והלכות וכן קבלת תזכורות בבוקר ובשקיעה ומידע פרטני על כל שאלה וסוגיה.

המנהגים השונים בטהרת המשפחה לא הרתיעו את הרב שטיינברג והאתר והאפליקציה תוכנתו להכיל את כל הדעות והשיטות.

אישה מסמנת במסך ההרשמה את מנהגה, ומקבלת תזכורות ב sms/email בהתאם למה שסימנה.

כך למשל תוכלו להגדיר את מנהגכן כמו הרב מרדכי אליהו, הרב עובדיה, או לפי עדות אשכנז, והאפליקציה תגיב בהתאם.

האפליקציה מחוברת לשעון עולמי כך שניתן לחשב את המועדים, לקבל תזכורות ולקבל תשובות בכל העולם, בשעון מקומי, אונליין. מעבר לכך האישה יכולה לקבל מסרונים ותזכורות על ימי פרישה לפי מנהגים, או תזכורות אינדיבידואליות, או לשלוח שאלה לרב ולקבל על כך מענה מהיר.

באתר אף ניתן למצוא מגוון רחב של פורומים על חינוך ילדים וסביבה תומכת לכל מה שאשת חייל צריכה.

"חודשיים בלבד והגענו כבר לכל הארץ"

"ברוך השם יש פידבקים מאוד חיוביים" אומר הרב שטיינברג. "אנשים מאוד מרוצים ואלו לאו דווקא אנשים דתיים. הצלחנו לגעת בכל הקשת הישראלית - חרדים, חילונים ומסורתיים היות ואנחנו נותנים מענה הלכתי לכל השיטות והאפליקציה מותאמת אישית ומתאימה לכולם".

"ההיענות הרבה הפתיעה גם אותנו והיא מכל הארץ. אנחנו בסך הכל חודשיים באוויר וזה משמח אותנו".

ואיזה רבנים חתמו על זה?

כמו הנשים המשתמשות, כך גם הרבנים החתומים על כך הם מגוונים. כך למשל הרב יהושע נויבירט זצ"ל שעוד הספיק לחתום על כך בחייו, הרב שמחה הכהן קוק, הרב אליהו בקשי דורון, הרב זלמן גולדברג ורבנים נוספים שנתנו את המלצתם למיזם.

להורדת האפליקציה למכשירי Android לחצי כאן להורדת האפליקציה למכשירי I Phone לחצי כאן למעבר לאתר האינטרנט לחצי כאן