ראיקוביץ' דוחף את אבוקסיס. סוף לסוגיה
ראיקוביץ' דוחף את אבוקסיס. סוף לסוגיהצילום: רועי אלימה, פלאש 90

רק בישראל. שלושה חודשים לאחר התקרית והמהומה במשחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי תל אביב, במהלכה דחף שוער הצהובים פרדראג ראיקוביץ' את מאמן סכנין יוסי אבוקסיס, רק היום (ראשון) הוכרע עונשו של השוער הסרבי הצעיר כשנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין קבע כי עונשו של השוער יהיה הרחקתו משלושת משחקיה הקרובים של הקבוצה במסגרת הישראלית.

השופט אורנשטיין החליט להסיר את הסעד הזמני ולהפעיל באופן אוטומטי את עונש ההרחקה של השוער שקבע אז, לפני שלושה חודשים כבר, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מיד בתום אותה המהומה.

מדובר אמנם בשלושה משחקים בהם ייעדר השוער הסרבי המצויין, אך עבור הצהובים הדבר לא כל כך מהווה מכה כשמדובר יהיה בשלושת משחקי גביע הטוטו של הקבוצה, בפתיחת העונה, ויעמוד לרשות הקבוצה כבר מהמחזור הראשון של העונה בליגת העל.

סוגיית הרחקתו של שוער הצהובים הגיעה אז לכותרות כשבית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק להרחיקו משלושה משחקים, בהם משחק הקבוצה מול הפועל באר שבע, שהיה עשוי להכריע את גורל האליפות במירוץ הצמוד אז. לאחר ערעור הקבוצה התל אביבית לבית המשפט המחוזי, התערב השופט אורנשטיין ופסק סעד זמני במה שהשהה את הרחקתו של השוער עד לדיון מחודש, דיון שנערך כאמור, הבוקר, לאחר שלושה חודשים מהמקרה.