"החרדים נרדפים, זו מלחמת הישרדות"

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) מגיב בערוץ 7 לביטול חובת לימודי הליב''ה במגזר החרדי - החלטה שאושרה היום (א') בוועדת השרים לחקיקה בהתאם להסכם הקואליציוני של יהדות התורה והליכוד.

''יהודי חרדי לא יכול לעבור את תנאי הסף של שום משרה, אפילו לא להיות מדביק בולים בדואר הוא צריך בגרות ותארים והכל בלי חוק ורק על ידי החלטות מרושעות שלא רוצים שחרדים יחיו בארץ ישראל ויישארו חרדים''.

אייכלר תוקף, ''רוצים לטרוף את הכבשים ולהוציא לתרבות רעה את עם ישראל וזאת מטרתם. בשבוע שעבר ראש עיריית תל אביב הכריז מלחמה בין תיאוקרטיה לדמוקרטיה והתייחס בדבריו גם לרבנים של הציונות הדתית, זו המלחמה האמיתית".

אתה לא רואה חשיבות בלימודי הליב"ה?

"הם לא דואגים לאנגלית שלנו. אני שומע את חברי הכנסת והקצינים הבכירים שמדברים אנגלית רצוצה מול משלחות שמגיעות מחו"ל. החבר'ה שלנו מדברים אנגלית לא פחות טוב מהם כשהם נכנסים לעולם המסחר. כל הסיפור של המתמטיקה והאנגלית זה כיסוי כדי שיוכלו להרעיב את ילדי ישראל".

לדבריו, ילד בתלמוד תורה מקבל כ-30% פחות תקציב מילד בחינוך הממלכתי. ''אני יודע שיש אנשים שחושבים שגם את ה-30 אחוז לא מגיע להם וגם לא מים וחשמל... הם רוצים להכפיף את החינוך החרדי לפיקוח של המשטר החילוני שרוצה לעקור הכול.

"מעניין אותם המתמטיקה אצלנו? הם יודעים מתמטיקה? לך תבדוק כמה עומדים במבחנים של שלוש יחידות לימוד".

לסיום אמר אייכלר, "המלחמה כאן - כמו שאמר ראש עיריית תל אביב, היא בין תיאוקרטיה לדמוקרטיה. אנחנו הדמוקרטיה ורוצים שיהיה שלטון הרוב והתחשבות במיעוטים והם רוצים דיקטטורה של משטר חילוני.

''יש פה מלחמת הישרדות של מיעוט של חרדים שנרדפים. אנחנו בימי בין המצרים ומסתבר שיהודים נרדפו לא רק בגולה אלא גם בארץ ישראל ואנחנו צריכים לחיות עם זה ונתגבר על זה".