"תקשורת אמיתית שלא מתחנפת"

סקר TGI שהתפרסם היום גילה כי העיתון בשבע זוכה לחשיפה של 7.7% ומקדים בפער של יותר מ-3% את המתחרים.

ערוץ 7 , י"ט בתמוז תשע"ו

דודו סעדה
דודו סעדה
צילום: חזקי עזרא

סקר TGI שהתפרסם היום (שני) גילה כי את הזינוק המרשים ביותר בקרב עיתוני סוף השבוע קוטף עיתון "בשבע".

העיתון מזוהה כ"שבועון הנפוץ ביותר לציבור הדתי-לאומי בישראל", אך על פי נתוני הסקר, גם חרדים ולא דתיים קוראים אותו באדיקות.

עיתון בשבע (7.7%) גובר שוב על עיתון "הארץ" (4.3%), מעריב (5.5%) מקור ראשון (3.5%), מה שממקם אותו כעיתון השלישי בגודלו בישראל אחרי ידיעות אחרונות וישראל היום.

"הציבור בישראל מבקש לקבל תקשורת אמיתית, שמדברת אמת ולא מתחנפת", אומר יו"ר העיתון דודו סעדה. "עובדי העיתון נלחמים להשמיע את מה שהתקשורת האחרת מעדיפה להחביא או להתעלם. ציבור הקוראים המגוון שלנו מעריך עבודה קשה, ואת העובדה שאנו מקשיבים לצורכי הציבור הדתי לאומי. לצד התכנים בעיתון, הרי שכנס ירושלים השנתי שמפיק בשבע, מספק זווית נוספת, מברר וקובע הלכי רוח בקרב הציבור הדתי לאומי".

סעדה הודה לעורך העיתון עמנואל שילה, לכותבים שלדבריו "שומרים על רמתו הגבוהה של העיתון" - ולקוראים שעוקבים אחריו באדיקות.

בשנתיים האחרונות מתבצע מהלך מורחב של שדרוג מערך ההפצה של העיתון - דבר שתרם רבות לתפוצת העיתון באזורים ממוקדים של הציבור הדתי בישראל לרבדיו.