ארבלזדה. יחייך גם אחרי מחר?
ארבלזדה. יחייך גם אחרי מחר?צילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

לפני שלוש שנים, הודחה הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית על ידי קבוצה רומנית, פנדורי שמה. שלוש שנים אחרי, והפעם הרומנים פוגשים את היריבה השניה של העיר העברית הראשונה, מכבי ת"א.

המשחק שיתקיים מחר (חמישי, 21:00 שעון ישראל, שידור ישיר בערוץ 20) יהיה המשחק הראשון מבין השניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כשהרומנים מגיעים אליו עם סגל חסר, המון בעיות כלכליות ושחקנים חדשים שעוד לא מתואמים מספיק. האם הצהובים יצליחו לנצל את כל זאת לניצחון חוץ שיהווה מקדמה מצויינת לקראת משחק הגומלין בארץ בשבוע הבא?

"יש הרבה ציפיות. אנחנו בסוג של תחילת עונה", אמר מאמן הצהובים, הגיאורגי שוטא ארבלזדה. "עוד לא שיחקנו משחק ליגה או גביע אחד. פתחנו את העונה מאוד מוקדם. משבוע הבא נשחק כבר יותר משחקים כי נשחק משחקי גביע בישראל וזה אומר שיותר שחקנים יקבלו יותר דקות משחק. גם פנדורי שיחקו מעט משחקים, כשעד כה שיחקו אלה למעשה רק משחק אחד בליגה. יהיה משחק קשה פה. זה תמיד קשה לשחק משחק חוץ, ואנחנו ננסה להשיג תוצאה טובה במשחק הזה כדי לחזור לישראל עם יתרון לקראת משחק הבית".

אאחר שעברו שתי קבוצות - את גוריצה הסלובנית עם 0:4 בסיכום שני המשחקים ואת קאיראט אלמטי עם 2:3 דרמטי שהושג בזכות שער מאוחר של הקפטן גל אלברמן בדקות הסיום של משחק הגומלין בקזחסטן, הצהובים רוצים להעפיל לשלב הפלייאוף, שם ישחקו על ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית.