הרכזים בבית משפחת מנגיסטו
הרכזים בבית משפחת מנגיסטוצילום: דוברות בני עקיבא

רכזי ההדרכה של תנועת הנוער בני עקיבא הגיעו אתמול (רביעי) לבית משפחתו אברה מנגיסטו השבוי בידי חמאס בעזה. בפגישה השתתפו הוריו של אברה- איילין ואגרנש, ואחיו אילן.

המשפחה, המתגוררת באשקלון, סיפרה לרכזים את סיפורו האישי של אברה מאז ילדותו, דרך הימים בהם התחנך בבני עקיבא ועד היום הקשה ההוא בו אברה חצה את הגבול לרצועה.

המשפחה ביקשה את סיוע התנועה במספר דברים ובראשם העלאת המודעות לסיפורו ומצבו של אברה. כמו כן, ביקשה המשפחה סיוע בגיוס מתנדבים לפעילות למען השבתו של אברה וכן סיוע בגיוס משאבים למאבק.

ראש מחלקת הדרכה בבני עקיבא אלחנן שטיגליץ סיפר למשפחה כי כבר בימים הקרובים צפוי להתפרסם מערך הדרכה מיוחד בנושא שיופץ בכל סניפי התנועה ויהיה חלק בלתי נפרד מהפעילות בכל רחבי הארץ. שטיגליץ הבטיח כי התנועה תסייע למשפחה ככל שניתן על מנת להעלות את המודעות לנושא, כאשר חניכי התנועה יסייעו לפעילות המאבק.

אילן, אחיו של אברה, אמר בתום הפגישה כי היא היוותה אור עבור המשפחה - ובסיומה הוחלט על הידוק וחיבור הקשר בין בני עקיבא לבין המשפחה על מנת לקדם את המאבק למען השבתו של אברה.

ראש מחלקת הדרכה בבני עקיבא אלחנן שטיגליץ, סיפר "הפגישה הזו היתה עבור כל הנוכחים חוויה מכוננת ומרגשת. תנועת בני עקיבא החליטה כעת להיות בין מובילי המאבק למען השבתו של אברה שאף היה חניך בתנועה, וחניכי התנועה בכל הארץ צפויים כבר בימים הקרובים לשמוע על סיפורו האישי של אברה ובהמשך גם לקחת חלק פעיל במאבק להשבתו הביתה".