אילוסטרציה
אילוסטרציהThinkstock

ילדה שלי, בתי האהובה והיקרה, כל הדפים לא יספיקו לבטא את אהבתי והערכתי אלייך – את כל כך רוצה להיות נשואה, לחיות באהבה, לבנות בית שמח ומאושר, לעצב אותו, גשמית ורוחנית ככה שיבטא אותך, את האישיות שלך…

למצות את כוחות האהבה והנשיות שלך, לתת, לשמח, לגדל ילדים, לקבל אהבה, אכפתיות, קשר אמתי… לעזור לעם ישראל – דרך השליחות המיוחדת שלך את רוצה דברים כל כך נפלאים!!

אני אתך, מתוקה, מוביל אותך לטוב הכי גדול בעולם. לא עזבתי אותך מעולם גם כשהיה לך קשה, גם כשחשבת ששכחתי אותך… תמיד הייתי אתך, אחזתי ביד ימינך. כן, זה קשה חוסר הוודאות הזה. קשה להרגיש כל כך לבד

כאשר התחושה היא ש"כולם" מתחתנים… קשה לתת צ'אנס שוב ושוב ולא להתייאש… איזו זכות יש לך,

איזו עצמה של אישה יהודיה יש לך. איזו קדושה יש בעולם כולו ממסירות הנפש הגדולה שלך, כמה תיקון, שפע ואור נולדים בזכותך. אם רק היה לך מושג… ובמקום זה, אהובה שלי, את פשוט מאשימה את עצמך:

"אולי זה בגלל שלא רדפתי מספיק אחרי הודיה השדכנית? אולי הייתי צריכה לתת צ'אנס לנסים בפעם השמינית, (למרות שבכל אחת מהפעמים זה נגמר, כי הוא טען שהוא עוד לא בשל לקשר רציני?)

ואולי זה בגלל שאני לא מספיק מאמינה שזה יקרה ויש לי מידי פעם נפילות?!" אני כל כך מעריך אותך, יקרה. אין לך שום מושג. כל כך מעריך את כל העמל והטרחה שלך, כל כך מעריך את ההשקעה שלך, את מסירות הנפש שלך לבנות בית בישראל. הרצון שלך הוא כל כך יקר וקדוש כל כך בריא, נכון ואמתי.

את כ"כ יקרה לי, איך שאת. אני כ"כ אוהב אותך בלי הצדקות לקיומך גם אם את לא יודעת מה נכון זה בסדר. גם אם את טועה אני אתך אני לא עוזב אותך, חלילה את לא אחראית על שום דייט שיצליח את עושה השתדלות. את משתדלת לבקש שיציעו לך (ו…כן, זה בסדר שלא ביקשת משירה את לא אמורה לבקש דווקא ממי שהכי קשה לך, מבייש ומפדח…)

את משתדלת להתחזק ולהאמין, ש…כן! זה יקרה… (וזה כל כך מובן שלפעמים האמונה הזו מתחבאת לך..) את משתדלת להתלבש יפה לדייטים, וגם סתם ככה, להרגיש שמח וטוב, להרגיש אישה… (ולא, אף אחד לא רואה את הקילוגרם המיותר מהעוגה אתמול ,זה בסדר) משתדלת לבוא שמחה וזורמת, לתת צ'אנס אמתי לקשר.

ותוך כדי גם… משתדלת לעזור לפעמים לחברה שמשתפת אותך, משתדלת לשמח חברה שהתארסה, להתפלל, לצאת עם חברות… אני כ"כ מעריך את המאמצים שאת עושה. כל אחד ואחד מהם.
אף אחד לא יודע כמוני כמה את עושה.

כמה את מדהימה.. אף אחד ,חוץ ממני, לא מבין באמת. לא יודע מה עובר עלייך, עד כמה את משקיעה,
עד כמה את עושה כל מה שאת יכולה, עד כמה את משתדלת. רק אני יודע על כל מה שאת לא עושה.. על כל הצעה שאת לא מקבלת , כדי לשמור את הכוחות שלך ולא להתמוטט, על כל רגע שאת בוחרת להיות לבד ולא עם אנשים כי חשוב לך לדאוג לעצמך.

על כל גלידה שאת אוכלת ושיר שאת שומעת כדי לשמח את עצמך. מדהימה שלי, אם אנשים היו יודעים את כל מה שאני יודע, אף אחד מעולם לא היה אומר לך מילה, אף אחד מעולם לא היה מעביר עלייך ביקורת. כולם היו מעריכים אותך כ"כ, מעריצים אותך, כמו שבאמת מגיע לך. חשוב לי שתדעי שכל הכאב הזה הוא לא סתם. אני באמת רוצה שיהיה לך טוב.

רק טוב. הכי טוב.. אני שלחתי לך אתמול חברה מהשירות ,

שתפגוש אותך "במקרה" ותעלה לך חיוך. אני דאגתי שאמא תכין לארוחת צהרים בדיוק את האוכל שאת אוהבת, ואני שלחתי לך את ההצעה ההזויה הזאת בחודש שעבר, שממנה למדת כ"כ הרבה על עצמך.
כ"כ חשוב לי שיהיה לך טוב וכל מה שאני עושה מוביל אותך לשם, רק… שקשה לך לראות את זה עכשיו. אני רוצה שתדעי שכל קשר מפתח אותך, מעצים אותך, גם כשאת לא מרגישה. כל מאמץ שלך מרומם אותך, הופך אותך לאדם גדול יותר, הופך את הבית שלך לגדול יותר, שלם יותר, שמח יותר.

אני רוצה את הכי טוב בשבילך. אני רוצה שיהיה לך בית מדהים כמו שבאמת מגיע לך. לא פחות. קשה לך עכשיו, אני יודע, אני רואה אותך בוכה וכואב אתך, כ"כ, אבל תאמיני לי שזה שווה. יגיע יום ואת תשמחי שזה לא היה קודם. את תביני. את תודי על זה. יקרה שלי תהיי בטוחה שאני לא עוזב אותך לרגע, שומר עלייך מכל משמר ודואג שיהיה לך הכי טוב שיכול להיות. אל תדאגי מתוקה, הכל יסתדר.

הרבה יותר טוב מכל החלומות שלך! כמו שרק אני יכול לסדר. אוהב אותך…

השם.

רוצה לקבל כלים נוספים לצומת הרגיש של הדייטים? בכיף זה כאן.