שרת התרבות והספורט, מירי רגב (ליכוד), שיגרה בצהריים (שני) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, בעקבות פרסום ציטוטים מדברים שאמרה בישיבת הממשלה אתמול, אשר עסקה בדחיית תאריך פתיחת שידורי התאגיד הציבורי.

במכתבה דורשת השרה רגב מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על חשיפת הפרוטוקול המלא של ישיבת הממשלה, במטרה להוכיח כי הדברים שצוטטו מפיה סולפו.

במכתב מציינת רגב, "במהלך דברי הבהרתי כי ישנם עקרונות מנחים המחוייבים בשידור ציבורי הממומן מכספי ציבור ולא יתכן שהממשלה שאחראית לכספים לא תוכל לממש את אחריותה. לצד האחריות המוטלת על שרי התקשורת בהווה ובעתיד, חייבת לעמוד גם סמכות לפיקוח על התאגיד".

"ציינתי כי ממידע ותלונות שמגיעות לפתחי, קם כאן סניף נוסף של הברנז'ה שידיר אוכלוסיות שלמות ועלינו למנוע זאת", הוסיפה רגב והדגישה, "חזרתי והדגשתי כי הממשלה ושר התקשורת אחראים לוודא שהמינויים בתאגיד יכללו יהודים וערבים, חרדים, דתיים וחילוניים, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, תושבי המרכז והפריפריה . זאת על מנת שהציבור כולו ייוצג בתאגיד הציבורי הממומן מכספו".

לטענת השרה רגב, "מידע חלקי דלף לתקשורת מתוך הישיבה הסוערת, שאינו משקף את עמדתי המלאה, כאשר אמירותיי נותקו מעמדתי הרחבה והמנומקת, ביודעין ובכוונת זדון, במטרה להטעות את הציבור".

לאור כל זאת סיכמה רגב, "אבקשך לפרסם לציבור את תמליל הישיבה כולה, על מנת שהציבור ישפוט את דברי ואת דברי עמיתי במלואם, ולא דרך מסננות התקשורת ובעלי האינטרסים".

לדבריה, "אם הישיבה חסויה לציבור, אבקשך לפתוח בחקירה נגד מי שעבר על החוק והדליף חלקי מידע מישיבת הממשלה, אשר בה אנו השרים מחוייבים לפרוש את משנתנו, להתווכח ובסופו של דבר לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור החברה הישראלית".