יואב אליאסי - הצל
יואב אליאסי - הצלPhoto by Tomer Neuberg/FLASH9

ח"כ בני בגין (הליכוד) מתנגד לצירופו של הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", לשורות מפלגת הליכוד.

"כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עלי צל", אמר ח"כ בגין.

הוא קרא לבטל את ההתפקדות של אליאסי לליכוד. "על פי הבנתי, תקנון הליכוד מאפשר למנוע אישור מועמדותו וכך יש לנהוג".

הבוקר (רביעי) דווח בעיתון ''ידיעות אחרונות'' כי הראפר הימני יואב אליאסי, המכונה "הצל", התפקד כחבר במפלגת הליכוד ביוזמתו של ח"כ אורן חזן.

"אנחנו מביאים היום כוח אדיר לליכוד", אמר ח"כ חזן בסיפוק, "אנחנו לא מכירים המון זמן אבל אני מרגיש שיואב הוא כמו אח שלי ולכן אני קורא לו יואב ולא 'הצל'. יש הרבה מאוד עניינים שאנחנו דומים בהם. שנינו מסתכלים על הכנסת הזאת ומואסים בפוליטיקלי קורקט שהשתלט עליה".

לדבריו, לציבור נמאס מהשיח השמאלני הפחדני והמתחנף, כלשונו. ''לא סתם ליואב יש רבע מיליון איש שעוקבים אחריו ברשתות החברתיות. שנינו נקיים מפוליטיקלי קורקט".

גם אליאסי החמיא לחזן ואמר "אתה נואם פה, וכל מילה שאתה אומר בא לי לזרוק עליך דולרים. הליכוד כל הזמן שובר שמאלה, לפעמים בא לי להקיא על חלק מהאנשים. הגיע הזמן לעשות שינוי בליכוד".

"הצל" נשאל האם הוא מתכוון להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת וענה "כרגע אני עוד לא שם, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך".

ח''כ חזן הוסיף, "אני לא מפחד לחשוב עליו כמי ששווה אולי אפילו חמישה מנדטים למפלגה. יש הרבה מאוד חברי כנסת שהייתי מחליף אותם ביואב כבר היום".