אוהדי באר שבע. בקרוב בליגת האלופות?
אוהדי באר שבע. בקרוב בליגת האלופות?צילום: פלאש 90

בחזרה לישראל. הגרלה נוחה לאלופת ליגת העל הישראלית, הפועל באר שבע.

בהגרלה שהתקיימה לפני זמן קצר במשרדי אופ"א בניון שבשוויץ, הוגרלה באר שבע בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול סלטיק הסקוטית, בה משחק הקשר הישראלי המצויין ניר ביטון.

באר שבע, שכזכור העפילה לשלב הפלייאוף אחרי שהדיחה את קבוצת הפאר היוונית, אולימפיאקוס, רחוקה מרחק שני ניצחונות על הסקוטים בכדי לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות. במידה של הפסד, תשחק באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית, המפעל השני בטיבו באירופה.

המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך ב-16 או ב-17 באוגוסט בסקוטלנד כשהגומלין יתקיים כעבור שבוע בישראל.

בתוך כך, קשרה של באר שבע שעמד במיני סערה, מאור בוזגלו פרסם הבהרה היום (שישי) ברשתות החברתיות. "יש שני דברים שאני לא יכול לשלוט עליהם: מה שנכתב בכלי התקשורת ואבא שלי. הדברים שאמר הם על דעתו ולא על דעתי", כתב בוזגלו לעשרות אלפי אוהדי הקבוצה מבירת הנגב.

כזכור, השחקן עמד במוקד הסערה כשאביו התראיין לאמצעי תקשורת רבים ואמר כי בשל העובדה כי בנו ממעט לשחק, בקרוב יעזוב הוא את הקבוצה. האוהדים האדומים מבירת הנגב רתחו למשמע הדברים, והחלו במחאות כנגד השחקן שכללו שריקות בוז והודעות רבות.

"חיכיתי לסיום שני המשחקים החשובים במסגרת ליגת האלופות כדי לפתוח את הלב ולומר דברים בשמי. אין לי עניין להיות בעין הסערה ואני אוהב מאוד את המקום שאני נמצא בו. קיבלתי לאורך כל הדרך תמיכה מאלונה ומהקהל הנפלא שלנו. ה"רעש" מסביב לא ממש מעניין אותי ואני מפוקס כל כולי בהצלחת הפועל באר שבע ובלהיות הכי טוב על הדשא. יש לי חוזה במועדון ולפחות עד לסיומו - אני כאן". הצהיר בוזגלו כשהוסיף כי יחד עם ההודעות הקשות של האוהדים הרבים, היו גם כאלה ששלחו הודעות חיזוק.