"הפתרונות תלויים בראש הממשלה"

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ ניסן סלומינסקי, מברך בראיון לערוץ 7 את היועמ"ש על בחינת פתרון "נכסי נפקדים" לבעיית הישוב עמונה.

"אני מברך את היועמ"ש על הפתרון לישוב עמונה", ציין סלומינסקי. "לצערי זה לא ייתן פיתרון לכל הבעיות שיש לנו בהתיישבות. יש לנו פתרונות טובים מאוד כמו חוק הסדרה אך הכל תלוי בראש הממשלה".

"הבטיחו לנו שלא יזיזו שום משפחה בלי שיש לה בית, שלא נחזור על הטעויות כמו בגוש קטיף", הדגיש סלומינסקי. "חוק הסדרה לא מתקדם כי טוענים שיש בו בעיות משפטיות, אך אם נאמץ את דו"ח אדמונד לוי זה יפתור הרבה בעיות. זה זמן מצוין לאמץ את הדו"ח, יש ממשלה ימנית, יש בחירות בארה"ב והלחץ קטן, אירופה עסוקה בטרור שפוקד אותה וזה זמן מצוין כדי לעשות מהלכים היסטוריים".

"היה לנו מושב עמוס והעברנו הרבה חוקים טובים וחשובים לטובת עם ישראל", אמר סלומינסקי בהתייחסות למושב הכנסת שהסתיים בשבוע שעבר. "אני מסכים ותומך בראש הממשלה בפתרון שתי מדינות לשני עמים, רק בהבדל קטן - מהים עד הירדן מדינה יהודית, ומהירדן ומזרחה שיבנו איזה מדינה שרוצים".

סלומינסקי התייחס גם למתחים הפנימיים בתוך הקואליציה, "הקואליציה יציבה חיה ובועטת אבל בתנאי שיודעים את הגבולות. צריך לדעת איפה לעצור. אני לא רואה אף אחד שרוצה בחירות וגם במחנה הציוני לא רוצים ללכת לבחירות כשבסקרים הם עם 8 מנדטים.

''זו כנסת עם פוטנציאל עד סוף 2019 וזה הזמן לעשות שינויים גדולים כמו שאנחנו עושים במערכת המשפט. כרגע זו הממשלה הימנית הכי טובה שיש וצריך לשמר אותה".