מזווינסקי (מימין) וקושנר
מזווינסקי (מימין) וקושנרצילום: רויטרס

דבר אחד בטוח, בין אם דונלד טראמפ יזכה במרוץ לנשיאות ארה"ב ובין אם המנצחת תהיה הילארי קלינטון: החתן של הנשיא יהיה יהודי, וככל הידוע, הדבר קורה לראשונה בתולדות ארה"ב.

בעלה של צ'לסי קלינטון, בתם של הילארי וביל, הוא מארק מזווינסקי, בן 37. הוא בנם של שני חברי קונגרס יהודיים לשעבר, מרג'ורי מרגוליס-מזווינסקי ואדוארד מזווינסקי, מהם קיבל חינוך קונסרבטיבי.

הוא קיבל תואר ראשון בלימודי דת ופילוסופיה מאוניברסיטת סטנפורד, ותואר שני באוקספורד. במשך שמונה שנים עבד כבנקאי השקעות בחברת גולדמן-סאקס ואז הקים קרן גידור בשם Eaglevale עם שני שותפים.

בני הזוג קלינטון ובני הזוג מזווינסקי התיידדו בשנות ה-90 וצ'לסי פגשה את מארק במהלך סופשבוע משותף בדרום קרוליינה. הם שימרו את ידידותם לאורך שנים והתארסו ב-2009. ב-2010 נישאו בטקס משולב יהודי ונוצרי. הם מתגוררים במנהטן ויש להם שני ילדים – שרלוט בת השנתיים, ואיידן בן החודשיים.

בתם של דונלד ומלאניה טראמפ, איוואנקה, נשואה לג'ארד קושנר, בן 35. קושנר הוא הבעלים הראשי של חברת נדל"ן הקרויה על שמו, ושל עיתון הניו יורק אובזרבר. הוא בנם הבכור של איש הנדל"ן צ'רלס קושנר וסריל קושנר (במקור שטאטמאוור). יש לו אח, ג'ושואה, ושתי אחיות, ניקול ודארה.

קושנר קיבל חינוך אורתודוקסי בניו ג'רזי. הוא למד בישיבת פריש – הכוללת בנים ובנות – בפרארמוס, וקיבל תואר ראשון בסוציולוגיה בהרווארד. תחקיר עתונאי קבע שקושנר התקבל לאוניברסיטה היוקרתית אחרי שאביו תרם לה $2.5 מיליון למרות שלא היו לו ציונים גבוהים. הוא קיבל תואר שני באוניברסיטת ניו יורק.

ב-2007 רכש בשדרה החמישית את הבניין מספר 666 בעבור $1.8 מיליארד – הסכום הגבוה ביותר ששולם עד אז עבור רכוש נדל"ן כלשהו. את האובזרוור רכש שנה קודם לכן, והצליח להגדיל את תפוצתו מ-1.3 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש לכששה מיליון.