סמינר הנוער של תנועת אם תרצו
סמינר הנוער של תנועת אם תרצוצילום: יהונתן שרון

רכזי אגף הנוער של התנועה הציונית הגדולה בישראל "אם תרצו", קיים ביומיים האחרונים את הסמינר השנתי של האגף בנושא "למה לי ציונות-עכשיו?!".

במסגרת הסמינר, התקבצו רכזי האגף, דתיים וחילוניים מכל חלקי הארץ לסמינר השנתי שהחל בתל אביב והסתיים בגוש עציון.

הסמינר החל בסיור בבית ז'בוטינסקי ופגישה עם ראשי המכון. לאחר מכן נפגשו פעילי האגף עם תושבי שכונות דרום תל אביב בראשות חבר מועצת העיר חיים גורן ופעילי פורום "עוטף תחנה מרכזית" בראשות שפי פז.

אחר כך נסעו פעילי האגף לגוש עציון - לחלקו השני של הסמינר. היום השני הוקדש לגיבוש השיח והדעות הציוניות בעת הזו וכלל שיחה עם מנכ"ל זכות הציבור לדעת עו"ד זיו מאור, הפילוסוף ד"ר גוסטבו פרדניק ומייסד תנועת "אם תרצו" ד"ר רונן שובל.

ראש אגף הנוער הנכנס, יהודה ליפשיץ אמר כי הסמינר הוא יריית פתיחה לשנה מלאה בעשייה. "התברכנו בבני נוער מצוינים שרואים לנגד עיניהם את טובת אזרחי ישראל ומדינת ישראל. אגף הנוער קיים בשנה האחרונה עשרות פעילויות שונות ומגוונות. אני בטוח שהפעילים הנפלאים שלנו ימשיכו בדרך זו גם בשנה הקרובה".

מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג הוסיף כי הוא גאה מאד באגף הנוער של התנועה הממשיך להתעצם ולגדול מידי שנה.

"אנו שומעים קולות מעטים שחושבים כי הנוער שלנו איננו ערכי דיו, אך אגף הנוער של 'אם תרצו' מוכיח דווקא ההפך. הוא מראה כי בישראל קיים גם נוער מדהים ביותר שצומח במדינת ישראל. התנועה תמשיך לפעול להצמחת מנהיגי העתיד של עם ישראל ומדינת ישראל. דור המאמין בצדקת דרכו ומחובר לשליחותו ההיסטורית".