סטודמאייר עם הבעלים אורי אלון והגופיה האדומה החדשה
סטודמאייר עם הבעלים אורי אלון והגופיה האדומה החדשהצילום: דף הפייסבוק של הפועל ירושלים

"אנחנו עם הפנים קדימה לקראת האתגרים שעומדים בפנינו", כך הגיב מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, בתום דיון שהתקיים בעניינה של הקבוצה מהבירה במשרדי איגוד הכדורסל.

כזכור, לאחר שסגנית האלופה הירושלמית בחרה לשחק במפעל היורוקאפ האירופי, הוציא בפיב"א, ארגון הכדורסל האירופי הודעה כי כל הקבוצות שבחרו לשחק במפעל המתחרה, מפעל היורוקאפ האירופי ולא במפעלם החדש, תיאסר עליו ההתמודדות בליגה המקומית וכן סנקציות יוטלו כנגד מדינה שלא תאכוף איסור זה. בין הסנקציות: אי התמודדות במשחקים בינלאומיים וטורנירים יוקרתיים, כמו היורובאסקט הקרוב, בו בית אחד בשלב הראשון יתקיים בישראל.

באיגוד הכדורסל החליטו לשתף פעולה עם פיב"א והודיעו לירושלמים כי אלה לא יוכלו להירשם לליגה הבכירה העונה עד שתשתנה החלטתם. הירושלמים לא התרגשו, ולאחר שקיבלו גב גם מהיריבה הצהובה מתל אביב, החליטו יחד עם ראשי מנהלת ליגת ווינר סל לפנות אל בית הדין העליון בבקשה שזה יפסוק בעניינם.

בתום דיון בו נכחו נציגי איגוד הכדורסל, הפועל ירושלים, היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל עו"ד רונית אמיר-יניב ונציגי מנהלת הליגה, הורה בית הדין העליון של האיגוד לרשום את סגנית האלופה מירושלים לליגת העל בעונה הבאה ולשלוח את ההחלטה לפיב"א.

כעת, לאחר ההחתמות הרבות של הקבוצה מהבירה, נראה שזו יכולה סוף סוף לסיים את ההכנות האחרונות שלה בנחת. האם זה ייגמר עם אליפות שניה בתולדות המועדון האדום?