בווידיאו שזכה למיליוני צפיות טוען בעל טור שמרני פופולארי, פול ג'וסף וואטסון, שהילארי קלינטון מתנהגת בצורה מוזרה בשבועות האחרונים וייתכן שהיא סובלת מנזק מוחי.

הוא מצביע, בין היתר, על קטע וידיאו שבו נראית קלינטון מגיבה באופן משונה לשאלות ששאלה אותה עיתונאית. קלינטון מהנהנת בראשה בצורה מוגזמת, ולא ברור אם מדובר בסוג של תגובת הפתעה מבודחת מצידה, או שבאמת לקתה בהתקף קל מסוג כלשהו.

עוד קטע וידאו מראה עוויית-פה משונה של קלינטון, כשעמדה לצד בעלה בטקס הסיום של ועידת המפלגה הדמוקרטית.

בקטע וידיאו אחר, טוען ווטסון, נראה כי על לשונה של קלינטון מופיעה צלקת עגולה מוזרה.

מפיצי הטענה שהילארי מסתירה את מצבה הבריאותי גם מצביעים על תמונה שבה היא נראית מסתייעת במלוויה בכדי לטפס במעלה מדרגות של בית, ועל התקפי שיעול רבים שלה.

כמו כן, בעלי התיאוריות מצביעים על צילומים בהם נראה שומר ראשה, איש שחור גדול ממדים, מלווה אותה ביציאתה מאירוע בחירות כשבידו חפץ גלילי שחור קטן. הספקולציה הנפוצה היא כי מדובר במזרק המכיל בנזודיאזפין, תרופה פסיכו-אקטיבית בעלת השפעה מרגיעה ואנטי-אפילפטית. ואולם, סרטון מאותו אירוע מראה כי מדובר בפנס קטן בו השתמש המאבטח בכדי להאיר את דרכה כשנכנסה למסדרון חשוך.

אותו שומר ראש גם זינק אל עבר הילארי בשתי הזדמנויות בהן התפרצו לעברה מפגינים הנלחמים למען "זכויות בעלי חיים". בפעם הראשונה שהדבר אירע, קלינטון נראתה מאוד מבוהלת. המאבטח אחז בכתפה ואמר לה: "הכל בסדר. תמשיכי לדבר".