מסמןך טוק לביג ביזנס
מסמןך טוק לביג ביזנסצילום: סגול

כמה פעמים יצא לכם להגיע לאירוע עסקי ולא ידעתם למי פונים ?הגעתם לפגישה עסקית חשובה ולא ידעתם איך לשבור את הקרח ?הציגו בפניכם איש עסקים מצליח ונאלמתם דום ברגע הגורלי?

איך סמול טוק בחנייה, במעלית או בבית קפה יכול להוביל לעסקה מניבה? למה לשבור את השתיקה המביכה בהמתנה למעלית ?

מסתבר שספר חדש 'מסמול טוק לביג ביזנס', נותן את מכלול התשובות, העוסק באיך להפוך שיחות קטנות לעסקאות מניבות.

הספר, מאת שושי גל, הוא ספר חווייתי ויישומי הכולל עשרות סיפורים מעוררי השראה, המבוססים על מקרים מהחיים של אנשי עסקים, ותובנות של מחברת הספר המניעות לפעולה והוא משמש כמדריך איך לנהל שיחות קטנות שמובילות לתוצאות מניבות.

הפרק האחרון של הספר מאגד תובנות שהמחברת ספגה ממנהיגים ומאנשי עסקים מובילים בארץ ובעולם, כשלצד הסיפורים המרתקים, הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס' חושף תשובות לשאלות רבות כמו: איך סמול טוק בחנייה, במעלית או בבית קפה יכול להוביל לעסקה מניבה ? למה הסמול טוק הוא 'המשחק המקדים' של עולם העסקים ? איך טיסה קצרה מובילה לשיתוף פעולה ועוד.

מחברת הספר מסמול טוק לביג ביזנס', שושי גל מספרת שלאורך השנים בהן היא פעילה בזירה העסקית, זכתה למפגשים מרתקים ולשיתופים של אנשים "אני נפעמת בכל יום מחדש לגלות איזו עוצמה טמונה באותה שיחה קטנה, שמובילה לשינויים משמעותיים ומהותיים בחייהם של אנשים רבים. אני מזמינה את כולם לחוות ולהתנסות בתורת הסמול טוק, המבוססת על תרבות שיחה פוזיטיבית ואופטימית, טיפה פחות צינית והרבה יותר מחויכת".

גל ילידת רומניה, גדלה בשכונת סאלמה ג' ברמת גן הגובלת בשכונת רמת חן היוקרתית. שם, נחשפה למגוון העולמות לזו של הנחשלת ולזו הנחשקת, אשר בסופו של דבר עיצבו את אופייה והקנו לה רגישות רבה כלפי בני אדם.

'מסמול טוק לביג ביזנס' הינו ספרה השני. ספרה הראשון 'איך להתחיל עם אמריקה', חשף את סודות הסמול טוק לנוסעים לצפון אמריקה וזכה להצלחה רבה.