אלי כהן מאמן הפועל חיפה. ניצחון ראשון
אלי כהן מאמן הפועל חיפה. ניצחון ראשוןצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי פתח תקווה ידעה ימים טובים בליגת העל שבכדורגל. לצד ירידת ליגה, היו הישגים רבים לקבוצה הקטנה והצעירה של פתח תקווה. אך בכל הימים הללו, מעולם לא ניצחה זו את הפועל רעננה באצטדיונם של השחקנים מהשרון. עד הערב (מוצאי שבת), אז בדקה ה-44 ממש על סף הירידה להפסקה, כבש לירוי צעירי את שער הניצחון שעשה היסטוריה לא קטנה.

הקבוצה ממלאבס שהגיעה למשחקה השני העונה בליגת העל לאחר תוצאת התיקו בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, פתחה את המשחק עם קצב טוב בדומה למשחקה מול הירושלמים, אך לא הצליחה לשמור על הרמה הגבוהה לאורך זמן ושתי הקבוצות הלכו לאחור.

כאמור, בדקה ה-44, מהלך קבוצתי נהדר של פתח תקווה הסתיים עם שער של צעירי כשהמהלך החל כשדור אלו הרים כדור מצד ימין שמצא את מוחמד כליבאת שכבש בשבוע שעבר שער ראשון העונה. כליבאת הוריד בנגיעה יפה לצעירי, שבעט מסף הרחבה כדור שטוח שחדר פנימה.

רעננה? זו לא ניצחה כבר יותר מדי זמן. מי שנחשב כמאמן העתיד של הכדורגל הישראלי והיה להפתעת העונה שעברה, חיים סילבס צריך להתחיל לחשוב מה לעשות בכדי שכדור השלג לא יחל להתדרדר.

במשחק נוסף שהתקיים הערב ניצחה הפועל חיפה את בני יהודה בתוצאה 1:0. עבור האדומים מהכרמל מדובר בניצחון ליגה ראשון לעונת 2016/17 כאת שער הניצחון כבש לא אחר מאשר מקסים פלקושצ'נקו הצעיר שנראה שלא יישאר זמן רב בקבוצה האדומה של חיפה.

גם הערב, בדומה למשחקיהן בשבוע שעבר, לא הרשימו חיפה ובני יהודה, אך לבסוף האדומים מחיפה הם אלה שזוכים בשלוש הנקודות, רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות.