מרוץ הלילה. ארכיון
מרוץ הלילה. ארכיוןצילום: דוברות

מרוץ הלילה של גוש עציון לזכרם של שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון יתקיים מחר (שלישי).

השנה לפני המירוץ ייערך הפנינג משפחות "גוש פמילי" שבו יהיה ניתן להנות ממגוון פעילויות חינמיות לתושבי גוש עציון ולמבקרים הרבים.

בין האטרקציות שיחכו למשתתפים יהיו: מתחם פיינטבול, אומגה מיוחדת, מתקן סווינג 360, סדנאות אומנות וטיסנאות, מתחם משפחות, מתחם ילדים ועוד.

במסגרת ההפנינג יהיה ניתן להירשם לכל הפעילויות של מתנ"ס גוש עציון וכן לזכות בהטבה מיוחדת ביום זה, כל נרשם לאחת מהפעילויות השנתיות של המתנ"ס יקבל חולצת מירוץ + הרשמה למרוץ העממי ללא עלות.

בסיום ההפנינג יוכלו המשתתפים ליהנות ממירוץ הלילה של גוש עציון שיעבור בדרך האבות. הדרך תואר ע"י תאורת לד מיוחדת לאורכו של המסלול. בסיום המירוץ עצמו יתקיים המופע המרכזי של ה"גוש נייט" בו יעלה לבמה קובי אפללו עם מיטב להיטיו.

מאות מתושבי הגוש והסביבה צפויים להשתתף במרוץ הלילה לזכרם של הנערים יחד עם משפחות הנערים. במקצה 10 ק"מ ישתתפו ראש המועצה דוידי פרל, משה סוויל סגן ראש המועצה וכן שי שטרית מפקח מנהל הספורט במחוז ירושלים.

גד כהנא, מנכ"ל תיירות גוש עציון, מציין, "זו ההזדמנות של כל משפחה לבוא ולסגור את הקיץ בגוש עציון ולשלב אטרקציות מיוחדות ומורשת והכל במרחק נסיעה קצר. בהזדמנות זו אנו מודים לכל המשפחות הרבות מכל רחבי הארץ והעולם שבאו לטייל בגוש עציון מתוך ציונות אמיתית ורצון לחבק ולחזק את בעלי העסקים ואתרי התיירות שחטפו מכה קשה בתקופה האחרונה".