עונת הסתיו של הקולנוע, מביאה איתה סרטים קלים וברוח התקופה.

אלו כבר לא סרטי הילדים של החופש הגדול ( ולא בכדי הסרט החדש משפחת פנאג עולה בדיוק ב1.9) ואלו לא סרטי החורף לקראת פרסי האוסקר למינהם. סרטים קלים, שונים, המביאים "סיפור אחר" וכזה הוא הסרט החדש והנחמד משפחת פאנג.

בסטר( המגולם בידי ג'ייסון בייטמן) ואנני פנג (ניקול קדמן) הם אח ואחות, שנאלצים לחזור לבית הוריהם, אמנים קשישים, לאחר שהם מתבשרים על ידי המשטרה שנמצאה מכוניתם בצדי הדרך שבתוכה סימני אלימות.

ההודעה המלחיצה הזאת גורמת לאח והאחות לערער ולהרהר מחדש אחר ילדותם המוזרה, ולתהות האם הוריהם באמת בסכנה או שזוהי סך הכול מתיחה נוספת שהם מבצעים בשם האמנות?

לאורך הדרך, מתגלים סיפורים שהכל מותר במסגרת האומנות. האמנם? לא בטוח. גם כאן יש גבולות.

ג'ייסון בייטמן הבמאי והמפיק, זכה פרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרת הטלוויזיה "משפחה בהפרעה". כמו כן הוא כוכב הסרטים "איך לחסל את הבוס", "ג'ונו", "תלוי באוויר", "טיפול זוגי", "מנותקים" ו"המתנה".

ניקול קידמן היא זוכת פרס האוסקר עבור הופעתה בסרט "השעות", והיא מכוכבות הקולנוע הגדולות של הוליווד.

במהלך שלושים שנות הקריירה שלה שיחקה קידמן בסרטים של במאים כמו סטנלי קובריק ("עיניים עצומות לרווחה"), לארס פון טרייר ("דוגוויל") ג'יין קמפיון ("דיוקנה של גברת"), באז לורמן ("מולאן רוז'","אוסטרליה"), רון הווארד ("הרחק מכאן"), סידני פולאק ("המתרגמת") גאס ואן סנט ("פיתוי קטלני"), אנתוני מינגלה ("קולד מאונטיין"), ג'ונתן גלייזר ("לידה"), נוח באומבך ("מרגו מתחתנת"), אלחנדרו אמנבר ("האחרים") ולי דניאלס ("העיתונאי").

לאחרונה זכתה גם לשבחים על הופעותיה ב"מלכת המדבר" של וורנר הרצוג ובמותחן "הסוד שבעיניים".

ואם אתם זוכרים את "צייד הצבאים", אז דעו ש"קיילב פאנג" ( בסרט תכירו אותו..) זכה פרס האוסקר על תפקידו בסרט "צייד הצבאים".

חמוד, שונה, קליל לימי הסתיו הבאים עלינו.