כהן בשיחה עם תלמידות
כהן בשיחה עם תלמידותצילום: דוברות מועצת גוש עציון

יושב ראש ועדת הרפורמות, חה"כ אלי כהן (כולנו) קיים הבוקר (חמישי) סיור בגוש עציון לרגל פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך בגוש.

"החינוך לציונות, לערכיות ולמצוינות במועצת גוש עציון זאת תוך חינוך משלב לתלמידי החינוך המיוחד מהווים את אחד מחוזקות היישוב ואבן שואבת להורים מכל רחבי הארץ", אמר כהן בפתח הביקור.

כהן הדגיש בדבריו את חשיבות הבנייה ביהודה ושומרון: "השיעור הגבוה של הצעירים מתחת לגיל 18 ביהודה ושומרון בכלל ובגוש עציון בפרט מעידים על הצורך, יותר מתמיד, בחידוש הבנייה ביהודה ושומרון".

במערכת החינוך בגוש עציון התחילו הבוקר ללמוד 4,930 תלמידים באחד עשר (11) בתי ספר יסודיים וארבעה (4) תיכונים, 1,840 ילדים יפתחו את השנה בששים ותשע (69) גני ילדים.

ראש המועצה אזורית גוש עציון דוידי פרל הודה לח"כ כהן על הביקור ואמר, "השנה מוסדות החינוך ימשיכו להיות בית חם לתלמידים להתפתחות ולמידה. הוא הוסיף ואמר שכולנו חייבים תודה גם לשר החינוך ולכל אנשי המשרד ותודה גדולה מגיעה לצוותי החינוך והמועצה שעשו הכל על מנת להגיע ליום המשמח הזה".

פרל הוסיף, "צוותי החינוך המסורים ימשיכו גם השנה להוביל את התלמידים לערכים ומצוינות. ומוסדות החינוך יהוו גם בשנת הלימודים הנפתחת בית להתפתחות יצירה ושילוב של האחר".

פותחים שנה בגוש עציון
פותחים שנה בגוש עציוןצילום: דוברות מועצת גוש עציון