יונה יהב
יונה יהבפלאש 90

עשרות הורים לילדים מבית הספר "נתיבות משה" שבקריית שמואל בחיפה התפרצו אתמול לישיבת מועצת עירית חיפה, עצרו את מהלך הישיבה והניפו שלטים, במחאה על סירובו של ראש העיר לאשר מבנה קבע לבית הספר בעיר.

לדבריהם, ראש העיר מסרב לאשר מבנה קבע למוסד מאחר ולטענתו התלמידים משתייכים ל'חינוך העצמאי' ולא לזרם הממלכתי.

420 תלמידי בית הספר שובתים ואינם לומדים מאז תחילת שנת הלימודים עקב מצבו הרעוע של בית הספר. משרד הבריאות אף הורה לסגור חלקים מבית הספר עקב אי כשירות המבנה.

ההורים הניפו שלטים ובהם נכתב "יונה יהב שונא תלמידים דתיים" ובפליירים שחילקו נכתב כי "ראש העיר אוטם באכזריות את עיניו ואוזניו ולא מוכן לאשר בניית מבנה קבע לבית הספר על חשבון משרד החינוך... בעיניו של ראש העיר יונה יהב, 420 התלמידים הרשומים במתקן העלוב והמחפיר הקרוי בטעות 'בית ספר' אינם ראויים למוסד לימודי כלשהו. פשוט לא איכפת לו מתלמידים דתיים... יונה יהב מתעקש. סתם, אולי מרשעות, אולי משנאת הדתיים. יונה יהב - אין לך אלוקים?".

מוועד ההורים נמסר כי לא ישלחו את הילדים לבית הספר עד אשר יוסדר העניין, "לא ניתן בשום אופן שילדינו ילמדו במבנה מסוכן, הפוגע בבריאותם. התנהגותו של ראש העיר כלפי הציבור התורני בעיר מחפירה ואינה באה בחשבון. אנו מצפים ודורשים מראש העיר לפתור את העניין באופן מיידי ולהפסיק להתאכזר למאות ילדים שחוק לימודם הופסק בגללו".