יותם הלפרין. שלט בקצב המשחק
יותם הלפרין. שלט בקצב המשחקצילום: דור קדמי

חוזרים עם חיוך. סגנית האלופה הישראלית, הפועל ירושלים חוזרת לישראל עם תחושה טובה לאחר שסיימה את טורניר ההכנה באיטליה במאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

הירושלמים שהפסידו במשחק הקודם בטורניר ההכנה לרג'יו אמליה בתוצאה 67:58 כשמלבד אמארה סטודמאייר שסיים את המשחק ההוא עם 19 נקודות, עלו ללא סטודמאייר הערב (מוצאי שבת) ומול היריבה החלשה מאוד מסלובניה הצליחו לנצח גם בלעדיו בתוצאה 57:75.

הפתיחה במשחק הערב הייתה דומה לזו מול אמליה ולא בישרה טובות לסימונה פיאנג'יאני. שחקניו הרבו לאבד כדורים ולא הצליחו למצוא את עצמם בהתקפה, כשרק לקראת סוף הרבע הראשון, חילופים של המאמן האיטלקי של הירושלמים העירו את השחקנים האדומים שנכנסו לקצב והשתלטו על המשחק.

משחק תכליתי של השחקנים באדום מירושלים, שהלכו פנימה אל שון ג'ונס הצעיר המצוין שמתגלה כגניבת העונה, העלה את הירושלמים ליתרון דו ספרתי במחצית המשחק.

יותם הלפרין שהצטרף לאדומים במשחקים האחרונים הראה עד כמה הוא חשוב עבור הקבוצה ויחד בר טימור ואייזק רוזפלט הישראלים, סחפו אלה את הירושלמים לניצחון קליל.

מי שנראים עדיין לא מחוברים אלו צמד הזרים המבטיחים בדמותם של ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס, ובהפועל מקווים כי עד לתחילת העונה באופן רשמי, בעוד כחודש, יצליחו אלה ללמוד את שיטת המשחק ולהתחבר לקבוצה.

היריבה מסלובניה לא הקשתה כאמור על הירושלמים שלוקחים מהטורניר את המאזן החיובי.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ונס 19 (14 ריבאונדים), ג'רלס 11 (3-4 לשלוש), פיטרסון 9 (3-7 לשלוש, 3 חסימות), דייסון (5 אסיסטים, 0-5 לשלוש), אליהו ומנקו 6 כל אחד, הלפרין וטימור (4 אסיסטים) 5 כל אחד, קינזי ורוזפלט 4 כל אחד.

הרבו לקלוע לדומז'אלה: קייל קייסי 21 ותומאס קיזלינק 11.