נידרש לקבל החלטות לא קלות

מנהל בית החולים שיבא, פרופ' איציק קרייס אמר הלילה בתדרוך לתקשורת על מצבו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, כי הוא עבר אירוע מוחי עם מרכיב משמעותי של דמם.

"פרס עבר מספר הדמיות והוא מטופל על ידי מיטב הרופאים מורדם ומונשם. בשעות הקרובות נקיים הערכת מצב לגבי מצבו".

בנו של פרס, חמי, אמר, "אלה שעות לא קלות לי ולבני משפחתי, אבי עבר היום אירוע לא פשוט ואני רוצה קודם כל להודות לצוות הרופאים שבודק אותו מתייעץ עם בני משפחה שניאלץ לקבל החלטות בהמשך, אך לא כרגע. הרופאים עושים עבודה נפלאה ובשם המשפחה אני מודה להם. בני המשפחה מתכנסים כעת בבית החולים, אנחנו מקבלים פניות רבות, עוטפים אותנו בדאגות, תפילות וברכות. אני רוצה למסור לכל אלה ששולחים הודעות שלא היה דבר יקר יותר לאבי מעם ישראל, אנחנו מודים על הדאגה ואהבה ומקווים לטוב".

פרס לקה באירוע מוחי, מצבו קשה

פרס הגיע לשיבא כבר ב-14:00 היום כשהוא סובל מחולשה, ובוצעו לו בדיקות דם. רק כמה שעות לאחר מכן, בעודו באשפוז, הופיעו סימנים לאירוע מוחי והוא נלקח לבדיקות.

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם מנהל בית החולים שיבא וקיבל עידכון על מצבו של פרס. נתניהו איחל לנשיא לשעבר החלמה מהירה ומסר את תפילותיו של העם כולו. ראש האופוזיציה הרצוג איחל לפרס שיחלים במהרה וישוב להשמיע את קולו החכם והמפוכח, כלשונו. הנשיא ראובן ריבלין אומר כי הוא עוקב בדאגה אחר הדיווחים מבית החולים ומתפלל להחלמתו של פרס.