יואב גלנט
יואב גלנטצילום: פלאש 90

על פי הדיווח הבוקר (ד') בעיתון 'כלכליסט', בפעם השניה בחודשים האחרונים ביקש שר האוצר משה כחלון מעמיתו למפלגה יואב גלנט לעזוב מיוזמתו את משרד השיכון אך זה האחרון סירב.

הפגישה ביניהם סביב עניין ההתפטרות התקיימה בשבוע שעבר. לפי שעה מנסה כחלון שלא להעביר את גלנט מתפקידו כדי שלא להציף כלפי חוץ את המתיחות הפנימית בסיעת 'כולנו'.

במידה וגלנט יעזוב לבסוף את משרד השיכון, צפוי כחלון למנות את איש מפלגתו ח"כ אלי כהן לתפקיד או לחילופין יותיר את משרד השיכון בידיו כשבפועל מי שינהלו יהיה איש אמונו אביגדור יצחקי המשמש כיום כיו"ר קבינט הדיור במשרד האוצר.

לפני כחודשיים, על רקע שמועות שרחשו במערכת הפוליטית סביב המתיחות בין גלנט לכחלון, פרסמה לשכת שר האוצר, משה כחלון, כי "בניגוד לפרסומים בתקשורת, ראש הממשלה ושר האוצר לא סיכמו על כל שינוי בתיקים בהם מחזיקה מפלגת כולנו".

בהודעה נאמר אז כי "בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצוינים. שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט".