צירבס הערב מול ברצלונה
צירבס הערב מול ברצלונהצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א

אחרי אכזבה גדולה בשתי העונות האחרונות, נראה שלאוהדי מכבי תל אביב הולכת להיות עונה מלאה בחוויות וברגעים שיהיה מה לזכור ולספר לדורות הבאים.

אמנם זהו משחק הכנה, אבל אחרי שבסיום העונה שעברה הבטיחו במכבי ת"א כי העונה הולכת להיות אחרת לגמרי וכי שחקנים מוכחים ומבטיחים יגיעו, כאלה שיקפיצו מחדש את הציפיות מהקבוצה, נראה שבמועדון הצהוב של תל אביב עמדו בהבטחתם.

לאחר שנכנעה אמש (שישי) לפנאתינייקוס במשחק הראשון בטורניר דיאמנטידיס, לכבודו של השחקן היווני שפרש ממשחק בסיום העונה האחרונה, הצהובים השיגו הערב (מוצאי שבת) את ניצחונם הראשון בטורניר ושני במשחקי ההכנה לאחר ניצחון קודם על א.א.ק אתונה היוונית.

הפעם הניצחון היה על לא אחרת מאשר קבוצת ברצלונה הספרדית, כשזו כבר הובילה ב-12 נקודות.

העונה, בשל שינוי שיטת המשחקים במפעל היורוליג הבכיר, יפגשו הצהובים את כלל קבוצות היורוליג כמה פעמים, ונראה שלמכבי יש מה למכור העונה במפעל הבכיר בכדורסל האירופי.

ללא סוני ווימס החולה ואנדרו גאודלוק שעדיין סובל ממתיחה בשריר, וכשמנגד ניצב שחקן עבר של הצהובים בדמותו של טייריס רייס, הצהובים נלחמו והצליחו בזכות ריצת 14:0 להפוך פיגור לקראת סיום הרבע האחרון, לניצחון גדול על ברצלונה בתוצאה 87:92.

מי שהצטיינו במדי הצהובים הערב היו ויקטור ראד וגל מקל, כשגם דווין סמית' קלע מספר דו ספרתי של נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: ראד 18 (שלוש חטיפות), סמית' 16, מקל 14 (5 אסיסטים), לנדסברג 10, צירבס וסילי 7 כ"א, אוחיון 6, פניני ואייברסון (10 ריבאונדים) 5 כ"א, אלכסנדר 4.