אוהדי מכבי חברי פאנטיקס. רודפים אותם?
אוהדי מכבי חברי פאנטיקס. רודפים אותם?צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחרתיים (יום רביעי) תשחק מכבי תל אביב מול בני סכנין במסגרת מחזור מספר 6 בליגת העל שבכדורגל, כשיהיה זה משחק שהוקדם בשל הופעותיה של מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית.

לאחר המהומות בעונה שעברה, במהלכן דחף שוער הצהובים ראיקוביץ' את מאמן סכנין אבוקסיס והמהומה שפרצה בין הקבוצות ומחנות האוהדים לאחר התקרית, במשטרת ישראל נערכים בכוחות מתוגברים לאבטחת המשחק שיתקיים באצטדיון דוחא שבסכנין.

עם זאת, נראה כי במשטרה יכולים להרגע מעט לאחר הודעת ארגון האוהדים המרכזי של המכבים, הפנאטיקס.

בארגון האוהדים של הצהובים מת"א אמרו היום (שני) כי הם לא יגיעו למשחק מול סכנין באצטדיון דוחא ביום רביעי הקרוב, זאת בשל ההחלטה של הקבוצה לתבוע שניים מאוהדי הקבוצה, חברים בארגון האוהדים על שימוש באמצעים פירוטכניים במהלך משחק הדרבי התל אביבי מוקדם יותר העונה בגביע הטוטו, משחק שהופסק בשל רימון העשן שהשליכו השניים וגרר איתו מיסוך עשן.

לדברי חברי הארגון, הקבוצה שלהם עצמם רודפת את הארגון "ללא הרף וללא הבחנה".

"מכבי תל אביב החליטה על דעת עצמה להפוך לרשות מחוקקת ולהתעלם מהכרעת בית המשפט", כתבו הערב חברי ארגון האוהדים בדף הפייסבוק של הארגון. לדברי ארגון האוהדים, "אותם שני אוהדים שנעצרו במשחק גביע הטוטו, הובאו אל מול שופט בחשד להחזקת אמצעי פירוטכניקה. בית המשפט של מדינת ישראל קבע שאותם שני אוהדים אינם מעורבים באותה פירוטכניקה ושחרר אותם ללא תנאים מגבילים".

"שנת 2016, מועדון מכבי תל אביב מצפצף על הכרעת בית המשפט ועושה כרצונו, פה זה לא איראן", כתבו בהודעתם חברי הארגון.

בארגון כתבו עוד כי בשל החלטת הקבוצה לרדוף את האוהדים ואיום כי יתבעו בכל עת אוהדים תביעות אזרחיות החליטו בארגון האוהדים שלא להגיע למשחק מול סכנין בדוחא. "הנהלת מכבי רודפת את אוהדיה ללא הרף וללא הבחנה. את האופציות המשפטיות אנו נבחן לעומק. לא נשתוק עד שהאמת תצא לאור".