מה לא עושים בשביל האוהדים. לקראת סוף חודש אוקטובר תשחק קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א ארבעה משחקים ב-8 ימים. הווי אומר, משחק כל יומיים.

במכבי ת"א לא יוכלו לבכות ולטעון כי נאלצו לעשות זאת, שכן הפעם רצף המשחקים המתיש והצפוף מגיע מבחירה של המועדון הצהוב, או יותר נכון, מבקשה של המועדון.

במכבי תל אביב החליטו להתחשב באוהדי הקבוצה ופעלו מול הנהלת היורוליג להקדים שניים ממשחקי קבוצת הכדורסל לימי רביעי, זאת כדי שמשחקי קבוצת הכדורגל לא יתנגשו במשחקי קבוצת הכדורסל.

כזכור, קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ומשחקיה מתקיימים בימי רביעי או חמישי. שניים ממשחקי קבוצת הכדורגל אכן מתקיימים בימי חמישי, אשר אלו הם הימים בהם משחקת גם קבוצת הכדורסל של המועדון הצהוב מתל אביב.

כאמור, ראשי קבוצת הכדורסל פעלו מול הנהלת היורוליג שזו תאשר להקדים את משחקי הקבוצה מול ברצלונה במחזור החמישי ומול באמברג במחזור ה-11, בכדי שמשחקים אלו לא יתנגשו עם משחקי קבוצת הכדורגל באירופה.

ביורוליג נענו לבקשתם של המכבים מתל אביב והודיעו כי המשחק מול ברצלונה במחזור ה-5 ייערך ביום רביעי, ה-2 בנובמבר, בשעה 19:45 בהיכל מנורה מבטחים, ואילו המשחק מול באמברג במחזור ה-11 ייערך ביום רביעי, ה-7 בדצמבר, בשעה 19:45 באותו המקום.

בהתאם לכך, משחקי הכדורגל הרלוונטיים יערכו בימי חמישי, ה-3 בנובמבר וה-8 בדצמבר, ואילו המשמעות של הדבר היא כי לקראת סוף חודש אוקטובר תקיים מכבי תל אביב ארבעה משחקים בשמונה ימים.

המסע המטורף יחל במשחק בית מול גלאטסראיי הטורקית ב-26 באוקטובר במסגרת היורוליג, אחר כל תמריא הקבוצה לליטא לשחק מול ז'לגיריס, משחק שיתקיים יומיים לאחר מכן ב-28 באוקטובר. אחר כך תשוב לארץ ישירות למשחק דרבי רותח מול הפועל תל אביב במסגרת ליגת ווינר סל ב-31 באוקטובר ותארח לבסוף את ברצלונה במסגרת היורוליג ב-2 לנובמבר.

ממכבי ת"א נמסר כי "הנהלת מכבי FOX תל אביב הצליחה לשנות מועדים של שני משחקי יורוליג על מנת להטיב עם אוהדי קבוצות הכדורסל והכדורגל של המועדון".

על פי הודעת הקבוצה, בקשת הזזת המשחקים לימי רביעי הגיעה מקהל האוהדים שקראו להזזת שני המשחקים המדוברים בכדי שלא יתנגשו עם משחקי הבית של קבוצת הכדורגל. "עקב כך, הנהלת מכבי פעלה ממושכות מול הנהלת היורוליג שאישרה להזיז את שני המשחקים לימי רביעי".

לסיום אמרו במכבי כי "הנהלת מכבי FOX תל אביב תמשיך לפעול למען אוהדיה הרבים בכל הזדמנות".