אלישע לוי. יזכה בכל הנקודות?
אלישע לוי. יזכה בכל הנקודות?צילום: פלאש 90

המטרה: 6 נקודות מ-6 אפשריות. אחרי ההפסד לנבחרת איטליה בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה, תפגוש הנבחרת הישראלית את נבחרות מקדוניה וליכטנשטיין במסגרת מוקדמות המונדיאל כשהמטרה היא רק ניצחון.

כל תוצאה אחרת תחסל סופית כבר בשלב מוקדם את סיכוייה הקלושים ממילא של הנבחרת הישראלית להעפיל אל השלב הבא בדרך להופעה היסטורית בטורניר הכדורגל העולמי.

הנבחרת הישראלית שתתארח ב-6 לאוקטובר במקדוניה, תארח כעבור 3 ימים את נבחרת ליכטנשטיין החלשה, כך ש-6 נקודות זו בהחלט משימה ברת השגה עבור הנבחרת הישראלית.

עשרה ימים לפני המפגש הראשון מבין השניים, פרסם היום (שלישי) מאמן הנבחרת הישראלית אלישע לוי את סגל השחקנים שיעמדו לרשותו בצמד המשחקים הקרובים.

בעוד שטל בן חיים הבלם, שחקנה של מכבי ת"א, נמצא מחוץ לרשימת המוזמנים, השם המפתיע שכן זומן הוא שמו של קשר בית"ר ירושלים, עידן ורד. ורד, שפתח את העונה היטב בקבוצה מהבירה מעולם לא שיחק במדי הנבחרת, ועבורו מדובר בהיסטוריה פרטית ומכובדת ביותר.

שמות חדשים יחד עם ורד שזומנו לסגל הנבחרת, אך לא בפעם הראשונה הם אלמוג כהן המשחק בגרמניה, מאור בוזגלו קשרה של האלופה מבאר שבע ואחמד עאבד חלוצה של עירוני קריית שמונה.

עוד מוזמנים: הקפטן ערן זהבי והחלוץ הלוהט של מכבי תל אביב, טל בן חיים.

הסגל המלא:

שוערים: דודו גורש, בוריס קליימן, אריאל הרוש

הגנה: אופיר דוידזאדה, בן ביטון, רמי גרשון, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, שיר צדק, אלי דסה.

קישור: ניר ביטון, עומר אצילי, דן איינבינדר, עידן ורד, אייל גולסה, רועי קהת, מאור בוזגלו, אלמוג כהן.

התקפה: מונס דאבור, ערן זהבי, טל בן חיים, תומר חמד, אחמד עאבד.