אנתוני פארקר, אחד מגדולי השחקנים ששיחקו בישראל, זכה הערב (שלישי) לכבוד הראוי לו - ונכנס להיכל התהילה הצהוב.

בטקס שהתקיים לפני תחילת משחק הידידות של הצהובים מול דרושפאקה הטורקית, קבוצתו של דיוויד בלאט, התקיים טקס חגיגי ובו הועלתה הגופיה מספר 8 בה שיחק פארקר במשך חמש עונות בצהוב, נתלית במקום של כבוד במרומי היכל נוקיה.

11 אלף צופים ואוהדים עמדו והריעו לפארקר במשך דקות ארוכות - וכדי להשלים את המעמד הצטרפו אליו גם חבריו לקבוצה מהעבר - נדב הנפלד, גור שלף וניקולה וייצי'יץ' - אליהם הצטרפו גם המאמנים מאותה תקופה, פיני גרשון ודיוויד בלאט.

פארקר עצמו התקשה לעצור את ההתרגשות. "תודה רבה לכולם. אני זוכר את האנשים שלקחו צאנס על ילד רזה ונתנו לו לשחק במכבי. היו לי נעלייים גדולות למלא ולא עשיתי את זה לבד. תודה לכולם, תודה לחבריי לקבוצה. כבוד עבורי לחלוק את הערב הזה עם המאמן בלאט, למרות שלא אעודד אותו מול מכבי".

פארקר הוסיף, "תודה רבה למכבי, לכל מי שהיה כאן ואירגן את זה. זה הרבה יותר ממה שציפיתי ותודה לקהל. אני רק רוצה לומר שאתם עשיתם את מכבי מה שהיא. מדברים על מה שחסר וזה מה שחסר לי - ערבים כאלו. תודה רבה, יאללה מכבי".

עוד לפני כן זכה גם המאמן האורח, דייויד בלאט, למפגן הוקרה משל עצמו. אחרי שזכה גם הוא לתשואות הצהיר, "אני שמח להיות כאן ולתת כבוד לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי".