קול הכוכבים
קול הכוכביםעטיפת האלבום

צבי זילברשטיין, עומד מאחורי "אלבום הדואטים המבריק של השנים האחרונות". לאחר הסינגל הראשון שיצא למדיה עם מרדכי בן דוד, ("המלך"), כבר מכנים אותו "נסיך המוזיקה היהודית".

כבר למעלה מעשור שלא יצא אלבום בסדר גודל שכזה. ב"קול הכוכבים" 12 שירים חדשים המבוצעים על ידי גדולי האמנים במוסיקה היהודית. בין הדואטים הסוחפים: אברהם פריד, שלומי גרטנר, אייבי רוטנברג, ריבי שוובל, דדי, אוהד מושקוביץ, שלמה שמחה, ליפא שמעלצר, שלשלת ג'וניור, מיכאל שניצלר וארי גולדוואג. כולם שרים במיטבם.

המוזיקה של זילברשטיין הצליחה לחבר לא רק בין מאזינים נלהבים ברחבי העולם, אלא בין טובי המוסיקאים שמצאו אותה חדשנית ומביאת בשורה מוסיקלית, משמעותית ואיכותית. המוזיקאים המובילים התכנסו בזה אחר זה לאולפן, כדי להביא את האלבום המיוחד הזה לטופ של השמנת במוסיקה היהודית.

כבר שנים שצבי זילברשטיין אוסף שירים ולחנים המביאים לידי ביטוי איכויות נדירות של שירה וביצוע, שירים שמחברים רגש ותקופה. באלבומו החדש "קול הכוכבים" מגשים צבי זילברשטיין את חלומותיו ועוטף עצמו באגדות המוזיקה הגדולות ביותר בעולם היהודי. לקול החדש והערב נוספו קולות חמים ומוכרים, המעוררים רגשות וזיכרונות. ההפקה עשירה, העיבודים מדויקים ומחזירים את הנפש 30 שנים אחורה, קודם שהשתלטו המחשבים הסינטטיים והדגימות האלקטרוניות.

על הפקת האלבום חתום דני גרוס, ובן המלחינים ניתן למצוא שמות כמו איצי וולדנר, אלי שוואב, אייבי רוטנברג, יצחק רוזנטל, יוסף שיק, ארי גולדווג, דני גרוס, וגם צבי בעצמו.

האלבום המלא כולל את השירים המצוינים: 'הוא היטיב' הקופצני, עם שלומי גרטנר, 'זמן', בסגנון אברהם פריד, מעורר ומשמח, 'כתר'- ביצוע דרמטי עם אוהד מושקוביץ. 'ישיש', עם להקת שלשלת בסגנון רוק רך ועכשווי, ליפא שר את 'יונה מצאה בו מנוח' בסגנון פופ טכנו. ללהיטים אלה מצטרפות רצועות מצוינות.