שחקני מכבי תל אביב מתאוששים מהניצחון הדחוק על נהריה אמש (ראשון) במחזור הראשון בליגת העל - ומדברים בגילוי לב על הבעיות של הקבוצה בפתיחת העונה.

"אנחנו צריכים ליהנות יותר", אמר הקפטן פניני לאתר הרשמי של הקבוצה.

"אנחנו קצת קפואים במשחק שלנו. משהו לא משתחרר. אולי זה לחץ או מקום חדש עבור חבר'ה שעדיין מנסים להסתגל, אבל הניצחון הזה יכול לתת לנו את הפוש. אם מסתכלים על התוצאה הסופית אז כן, זה משחק שלא חווים הרבה בקריירה עם קאמבק מדהים שמאפיין את רוח המועדון הזה - אף פעם לא לוותר, לשחק עד השריקה האחרונה ואם מפסידים, מפסידים אבל יודעים שהשארנו הכול על המגרש. היום זה עבד לטובתינו אבל אנחנו חייבים להשתפר, אנחנו חייבים לשחק טוב יותר".

פניני התייחס לאנדרו גאודלוק, ששב מפציעה ונתן את הטון בדקות הסיום. "אנדרו היה אמור לשחק כמה דקות כדי להיכנס לעניינים אבל הוא פשוט בא וניצח את המשחק".

גאודלוק עצמו סיפר, "חזרנו למשחק במלחמה גדולה. לא שיחקנו בדרך שרצינו, מה שחשוב הוא שניצחנו. אנחנו עוד נשתפר ותמיד עדיף לעשות זאת אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. הרשנו להם סלים קלים מדי, לא שיחקנו טוב בהגנה. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו וככל שנישאר ונשחק יחד יהיה לנו טוב יותר".

המאמן ארז אדלשטיין הוסיף, "אני מאוד שמח שלפחות גילינו אופי של ווינרים שלא מוותרים, זה המסר הכי חשוב. אני לא רוצה להגיד שגנבנו את הניצחון או שלא הגיע לנו לנצח. העוזרים שלי נתנו לי עצות טובות בסיום ועשינו את זה".

לדבריו, "לא יכול להיות שמישהו יילך לסל ואף אחד לא עוזר. הניצחון לא מכפר על איך שנראינו. אני קצת מאוכזב, יש לנו הרבה חוסרים. אני שמח שלאנדרו יש לב ענק. ראינו את היכולות שלו ליצור יש מאין. יש לנו הרבה עבודה ואני מבטיח שנהיה קבוצה אחרת".