"את הסוכה הזו שלומית לא רצתה לבנות"

ח''כ אורן חזן (הליכוד) השתתף היום (חמישי) בהפגנת מחאה שהתקיימה מול ״סוכת השלום״ שהקימה תנועת השמאל ״נשים עושות שלום״ בקניון ערים בכפר סבא.

בסוכה התארחו חברי כנסת מימין ומשמאל, בהם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, ח"כ טלי פלוסקוב, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, יו"ר מרצ זהבה גלאון, ח"כ עמיר פרץ, ח''כ יואל חסון ח"כ עאידה תומא סלימן וח"כ יהודה גליק.

עם הגעתו של ח"כ אורן חזן התפתחה מהומה כאשר הוא ניסה להיכנס לסוכה ולמחות בפני ח"כ עודה , בעוד פעילי שמאל ניסו למנוע ממנו להיכנס ואף להוציאו בכוח. חזן גם הביע צער על החלטת עמיתו לסיעה ח"כ יהודה גליק להשתתף בפאנל לצד ח"כ עודה וח"כ עאידה תומא סלימן.

״הגעתי לסוכה אבל לא מצאתי שלום ופיוס. הסתכלתי על איימן עודה בעיניים וחשבתי לעצמי ׳על מי אתה עובד, תומך חמאס שכמוך?'״, אמר חזן.

ח"כ חזן קרא למארגני האירוע ומשתתפיו לעלות לקברו של שמעון פרס ז״ל ולבקש ממנו סליחה. ״איך אפשר לתת במה במסווה של דו שיח לשלום, לאדם שרק לפני שבועיים ביזה את כבודו של מי שיותר מכולם היה מזוהה עם השלום, החרים את הלוויתו וגידף אותו, עוד בטרם פרס הובא למנוחות?

"אני בעד שלום, בעד דו שיח לשלום, אבל נגד אחיזת עיניים ומתן במה לגרועים שבאויבינו למי שמעודדים טרור ורצח יהודים, שלא מסוגלים לומר מילה טובה אחת על מנהיג שכל חייו חלם ופעל למען השלום בינינו ועם הפלשתינים בפרט״, הוסיף ח"כ חזן.

ח"כ יהודה גליק הגיב לדברים של חבר מפלגתו אורן חזן ואמר כי "מי שמשתמש באלימות פיזית או מילולית הוא החלש. כוחות האור חזקים פי כמה מכוחות החושך. אנחנו מחויבים לשלום, שלום זה תהליך אנושי ולא מדיני, כולנו ראויים לחיות כבני אדם".