מירי רגב. החינוך להסתה קודם לכל
מירי רגב. החינוך להסתה קודם לכלצילום: הדס פרוש, פלאש 90

"תכירו את הספורט הלאומי של הפלסטינים: הערצת מחבלים וקידוש השהידים!", כך כתבה שרת התרבות והספורט מירי רגב בחשבון הפייסבוק שלה, על דקת הדומיה בה עמדו שחקני קבוצת הילאל אל קודס מליגת העל הפלשתינית לזכרו של המחבל שביצע ביום ראשון האחרון את פיגוע הירי ממנו נהרגו לבנה מליחי ויוסי קירמה ז"ל.

לא רק ששחקני הקבוצה הערבית ממזרח ירושלים עמדו לדקת דומיה לזכרו של המחבל הנתעב, אלא שהגדילו לעשות כשהצטלמו עם שלט הנושא את תמונתו של המחבל אבו סביח וכיתוב לצידו, "מועדון הכדורגל הילאל אל קודס אבל על מותו של אריה אל-אקצא, השהיד הגיבור מסבאח אבו סביח".

האבסורד הגדול הוא שהאירוע החמור של הקבוצה הערבית מגיעה בזמן שברשות הפלשתינית מנסים לבצע צעדים כנגד ישראל בקונגרס העולמי של ההתאחדות לכדורגל, פיפ"א.

השרה רגב כתבה בחשבון הפייסבוק שלה, כי "בעוד הרשות הפלסטינית מקדמת צעדים אנטי ישראליים במוסדות פיפ"א, שחקני הכדורגל וקבוצות רשמיות בליגה הפלסטינית מצטלמים עם רוצחים".

"זהו כל ההבדל: גיבורי הספורט של הנערים והנערות בישראל הם ערן זהבי וירדן ג'רבי. זה מה שקורה כאשר אצל הפלסטינים החינוך להסתה קודם לכל ערך אחר ואצלנו החינוך הוא לסובלנות ונגד גזענות.
התמונות מדברות בעד עצמן".

השרה רגב הבטיחה כי היא תוביל לנקיטת צעדים חמורים כנגד הקבוצה. "אני מתכוונת לערב את ההתאחדות לכדורגל ולפנות למוסדות פיפ"א על מנת שזו תנקוט צעדים מחמירים נגד הקבוצה הפלסטינית ותעקור מן השורש את התופעה המסוכנת".