קלינטון
קלינטוןצילום: רויטרס

סקר חדש של ה"וושינגטון פוסט" ורשת הטלוויזיה ABC מעלה כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון מובילה בפער של 4% בלבד על יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ.

קלינטון זוכה בסקר ל-47% אחוזי תמיכה לעומת 43% אחוזים שבהם זוכה טראמפ.

טראמפ ממשיך להכחיש נמרצות את הטענות ולפיהן הטריד נשים, "הילרי רצה לנשיאות במה שנראה כמו בחירות מושחתות, הבחירות האלה מבוימות על ידי התקשורת המושחתת שמאשימה האשמות שווא ומפיצה שקרים בניסיון לגרום לה להיבחר לנשיאה", אמר טראמפ בעצרת בחירות בפורטסמות' שבניו המפשייר

לדבריו ''הרבה מהטענות האלו כבר הוכחו כשקריות. אנחנו לא יכולים לתת להם להתחמק מזה, אלה שקרים. אנשים מזויפים מגיעים עם האשמות מזויפות וללא כל עדויות".

המועמד הרפובליקני תקף את המתמודדת מולו וטען כי היא הייתה תחת השפעת סמים ממריצים. לטענתו תפקודה בעימות שנערך ביניהם עומד בסתירה לחקירותיה בבולשת הפדרלית, שבהן טענה פעמים רבות כי אינה זוכרת פרטים מסוימים בנוגע לפרשת המיילים.

''אנחנו כמו אתלטים ואותם מכריחים לעבור בדיקת סמים. אני חושב שאנחנו צריכים לעבור בדיקת סמים לפני העימות הבא, למה שלא נעשה זאת?. אני לא יודע מה קורה איתה, אבל בתחילת העימות האחרון היא הייתה מאוד נלהבת, אבל בסופו היא בקושי הצליחה להגיע לרכב שלה", אמר טראמפ.