עומרי כספי. מחמם מנועים לקראת העונה
עומרי כספי. מחמם מנועים לקראת העונהצילום: רויטרס

קצת יותר משבוע לפתיחת העונה החדשה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, ונראה שקבוצות הליגה מוכנות מתמיד לקראת עוד עונה מותחת, מעניינת וכזו שעוד עשויה להביא לאלופה מפתיעה.

ליתר דיוק, תשעה ימים בלבד נותרו לפתיחת העונה החדשה, בה מן הסתם מי שתהיה במוקד העניינים תהיה סגנית האלופה, גולדן סטייט. הווריורס ביצעו את החתמת הקיץ הטובה ביותר בליגה כשקווין דוראנט המצויין הצטרף לקבוצה שהפסידה בגמר אשתקד לקלבילנד קאבלירס, קבוצתו לשעבר של המאמן הישראלי דייויד בלאט, מאמן דרושפאקה הטורקית כיום.

הלילה (בין מוצאי שבת לראשון) התקיימו לא פחות משבעה משחקי הכנה לקראת העונה שבפתח, כשבמוקד היה זה משחקה של סגנית האלופה גולדן סטייט ששיחקה מול הלייקרס.

ללא דריימונד גרין שקיבל מנוחה, ניצחה סגנית האלופה את הלייקרס בתוצאה 107:112, כשקליי תומפסון סיים את המשחק כקלע המוביל כשקלע 24 נקודות. אל תומפסון הצטרף הרכש המסקרן בדמותו של דוראנט שסיים עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשגם סטף קרי קלע בדו ספרתי, 14 נקודות ב-18 דקות של משחק, ונראה שהסגנית הפעם תלך עד הסוף, אחרי איבוד תואר האליפות אשתקד.

במוקד הישראלי עמד הלילה עומרי כספי, קפטן נבחרת ישראל בכדורסל ושחקנה של סקרמנטו קינגס מליגת הכדורסל הטובה בעולם. כספי שעד כה לא בלט במשחקי ההכנה לעונה, הרשים מאוד עם 16 נקודות באחוזים מצויינים, אליהם הוסיף 3 כדורים חוזרים בניצחון של קבוצתו על וושינגטון, 119:124.

כספי שעלה מהספסל במהלך המחצית הראשונה, עלה אל השניה כבר מהחמישייה, וצבר ביטחון לקראת העונה שבפתח. העונה תהיה הפריצה המיוחלת? בעוד תשעה ימים זה מתחיל.