בית חולים. אילוסטרציה
בית חולים. אילוסטרציהצילום: iStock

שירות Medix at Home – לשמירה על הבריאות והפרטיות במקביל!

עולם הרפואה הישראלי מאופיין פעמים רבות בפלשנות יתר ועל כך אין עוררין. לעיתים על מנת לבצע בדיקת רנטגן או אולטרסאונד פשוטה בכדי לבדוק טראומה כלשהי או מקור של כאב – נדרשת כל כך הרבה בירוקרטיה והשקעה של זמן בעמידה בתור, התעסקות עם ניירת ונוכחות בפני אנשים זרים.

מדוע חשוב להיבדק?

למרות כל חוסר הנעימות שבעניין, פעמים רבות בדיקות דיאגנוסטיות אלו עשויות להיות קריטיות לבריאות הנוכחית והעתידית, ועל כל התלמידים, המטופלים והמבקרים של אדם שאינו מעוניין לצאת מהבית לבדיקה להתעקש ולמצוא דרך לבצע את כל הדרוש על מנת להגיע לשלוות נפש בנוגע לבריאותנו.

צילום אחד פשוט יכול להבהיר המון דאגות ולעזור לגבש את הטיפול הדרוש. פעמים רבות הטיפול הטוב ביותר הוא מנוחה בבית, כך שביצוע צילום במסגרת זו, זהו פיתרון מתבקש.

Medix at Home – יותר לא צריך ללכת לבית החולים

אין זה סוד שבית חולים וקליניקות שונות אינם מהווים מקומות שנעים להימצא בהם. כאשר מדובר באדם שלא מרגיש טובה מסיבה זו או אחרת, הבעייתיות גבוהה אפילו יותר. כאן נכנס לתמונה השירות הייחודי של Medix at Home שמציע לא רק להגיע הביתה עם מכונות הדמייה ניידות, אלא גם לספק קריאה של התוצאות במהלך 24 שעות.

למעשה, מדובר במענה מלא למגוון רחב של בעיות בריאותיות, שבהן השלב החשוב והקריטי ביותר הוא שלב האבחון, וזה בדיוק הנישה שחברת Medix at Home לקחה על עצמה. ראוי לציין שנושא האבחון הינו יעיל ביותר בארץ, והחברה ספגה לתוכה את כל היכולות והאיכויות של הרפואה הישראלית על מנת לתת מענה איכותי ומלא לכל אדם הזקוק לטיפול. בסופו של דבר, אבחון נכון שנעשה בזמן עשוי לחסוך פגיעות נוספות שיתקבלו במהלך האבחון המסודר בבית החולים.

Medix at Home – מפני שיבה תקום ותיסע!

מיועד בשירות מעולה דווקא לאנשים המבוגרים שעשויים להיפגע בקלות בנפילות (בעיקר באזור האגן הרגיש), מתיחות שרירים או גידים עקב עבודה מאומצת מדי ועוד. בסופו של דבר, מה שחשוב זה להבין בצורה הברורה ביותר את המתרחש, וחברת Medix at Home מספקת זאת באמצעות שירותי הדמייה מתקדמים:

  • רנטגן – של אזורים שונים בגוף, למציאת שברים, חבלות ובעיות
  • אולטרסאונד – לבדיקת אזורים עם בליטות ותחושות לא נעימות, לחשיפת הליכים דלקתיים ועוד

הבדיקות מהוות רקע מעולה לגיבוש דרך פעולה, אך אינן מהוות חלופה לטיפול רפואי כאשר יש בו צורך. יש להיוועץ ברופא המשפחה והרופא האישי בכל עת, על מנת להיות בטוחים שאין צורך בהובלה בהולה לבית חולים או לפעולות מהירות אחרות. במסגרת מנוחה וטיפול ביתי מהימן, ניתן ליהנות מיתרונות רבים של חברת Medix at Home.

למידע נוסף והזמנת תור חייגו *4550 מכל טלפון.